bakterier

vi var och solade idag, och tanken var väl att bli lite brun iallafall, åtminstone mindre lik en treo. men tydligen inte. jag är fortfarande lika blek som jag är övriga dagar om året. men när jag låg där slog det mig hur jävla mycket bakterier och helvete det måste vara i ett solarium.
jag överdoserar alltid med den där sprutgrejen innan, men även efter, för att jag blir direkt äcklad av tanken på vem som har legat där innan mig, men det tar ju knappast bort alla bakterier och kvalster.

den här biologikursen har gjort mig helt skadad. förr tänkte jag inte ens en tanke på bakterier och sånt, men nu gör jag inget annat. vi har både fått se och lukta.. på våra egna bakterier. och det är fan det värsta, iallafall bland det värsta jag gjort i mitt liv. tänker inte ens gå in djupare vad sara går runt och odlar på och i hennes arma kropp =)


image834
miljontals såna här söta kvalster
kryper omkring i alla sängar, hus, på människor
och ja, överallt egentligen. heeela tiden
dessutom. givetvis mindre,
men ändå. kolla bara på dom. fyfan.


nu måste jag sluta söka bortförklaringar till att slippa plugga. kommer aldrig klara det där jävla provet. skitskitskit. är verkligen världens negativaste människa nu, och hittar inte ens lite motivation, hur mycket jag än söker.

Kommentarer
Postat av: JENNA

nej men fyyyy fan vilken bild du la upp! nu komemr inte jag kunna sova ju! hatar bugs.. uerk!

Postat av: JENNA

ja och jag är inte det minsta avis på dej tjejen!
jag skulle nog också bli som du, att man tänker på det mer och mer, när jag studerar om det varje dag typ. fyyyyyyyy. det kryper i hela mig nu! :)

2008-04-15 @ 22:53:43
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: daavd

men damn va svinig bild.. jag vakar nog inatt

2008-04-15 @ 23:59:15
URL: http://daavd.blogg.se
Postat av: Christin

Fyfan sånna där är ÄCKLIGA! ;/

2008-04-19 @ 13:38:48

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback