årskrönika 06/07

eftersom att jag är sjuk och bara ska ligga inne (vet inte om jag skrivit det förr?) så tänkte jag passa på att plugga lite. men alla kan väl räkna ut hur det slutade. råkade visst se elitseriens årskrönika 06/07, 2 gånger! och den är ändå 80 minuter lång.. så nu sitter jag här, med lagomt dåligt samvete, och absolut inte en gnutta motivation. vill bara att säsongen ska börja igen så man har nåt att göra på sina inte så händelserika dagar.

sara ska komma hit och lära mig den massagen vi fick lära oss på stresshantingen idag, och det låter ju inte helt fel för en som vill bli massör (läs: masserad) :)

vill bli frisk så jag kan fara och förpesta lisolinans dagar :) underbara människa. johannes (inte rasmus, haha) hälsar förresten! :)

nä, nu måste jag fan plugga. fast jag har faktiskt gjort bort den sista svenska grejen idag, och det är väl ett steg i rätt riktning iallafall :)

ikväll är det hockey iallafall, hv - linköping. gogogogo

Kommentarer
Postat av: Berra

så mysigt de blir när du blir frisk :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback