Störd

fyfan vad negativ jag har blivit. till allt. jag stör mig verkligen på allt.
jag stör mig på människor som säger "åde", folk som stavar simpla ord fel, långsamma människor, jag vill att allt ska hända direkt. jag hatar att inte veta vad som kommer hända. jag hatar människor som är glada dygnet runt, folk som gnäller, folk som speglar sig i fönster, jag stör mig som fan på bilar som inte använder blinkers i rondell och på folk med mycket pengar, som antingen är snåla eller sprättar pengarna på onödiga saker. jag stör mig på saker som inte blir av, trots att det är planerat, folk som bangar, folk som inte vågar prata för sig själv, människor som inte lyssnar.. men fram för allt så stör jag mig på mig själv, som fan. hela dagarna. ibland blir jag så jävla arg på mig själv så jag måste gå och sova, för att slippa mig själv. det är sjukt störande.

jag pratade med camilla imorse, och fyfan vad jag har saknat henne. jag kommer inte klara den här vintern utan henne, på riktigt. och min jävla lägenhet jag ville ha är såld. jag funderar seriöst på att söka i luleå, nära camilla. på söndag får jag iallafall träffa henne, jag räknar timmarna.

och idag har jag börjat tvivla på vad jag vill. jag tror inte ens jag vill jobba inom spa, som jag varit så inställd på dom senaste åren nu. jag vill inte flytta till örebro och gå den där jävla utbildningen jag trånat efter, jag vill inte flytta till skåne. jag vill bo här.. nära mina vänner, och bara skita i allt. leva på socbidrag hela livet och inte göra ett skit, bara vara.

det är så sjukt mycket på skolan nu, orkar inte plugga, orkar inte gå på lektionerna, orkar inte stiga upp på morgonen. orkar inte göra ett skit. efter skolan är det vanligtvis saras bil eller soffan som gäller. det är ju alltid nåt, men det är värdelöst.

nästa fredag blir det skellefteå, jag äger inte ett öre. får studiebidrag som kommer vara slut innan vi är framme. alkohol och bensin och så. vad ska jag sen leva på?

men jag ska egentligen inte klaga, jag har världens jävla bästa vänner, och det kan jag säga utan att ljuga. vissa är bättre än andra.

jag och sara har iallafall hunnit med en jävla massa björnjakter sen sist. dom har sett björn här i krokarna, riktigt äckligt. och jag och ida har varit ute och gått och gungat nu varje dag hela veckan nästan, har även hunnit med att vara med pottan och sådär. har hunnit några svängar till ishallen också. mer har inte hänt.

nu är sara påväg hit, vi ska väl hitta på något spännande. sen ska jag sova. är så sjukt trött och less så det finns inte. det blir inte att dricka i helgen iallafall, hur skönt som helst.

det var nog allt,

och eftersom att min blogg är helt meningslös och tråkig så får ni hålla koll på dom här istället
http://leea.webblogg.se
http://sbergdahl.blogg.se
http://fegon.blogg.se
http://istrike.blogg.se
http://unclejesse.blogg.se
orkar inte länka.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nå sötunge, jag har saknat dig med! Det var mys på hög nivå igår, du och jag på den gamla ishallen, a.k.a vårat eget hem, ditt och mitt :) FLYTTA TILL LULE NU FÖR HELVETE! :)

2007-09-24 @ 14:30:30

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback