ikväll gäller det

ishallspremiär! iiih! :)
har varit på topphumör idag av någon anledning.. och på lunchen for jag, sara, lisa, sanna och martina och flottade i oss mat på 11:ans, fyfan vad gott det var. sen drog vi vidare och letade present åt lecke, samtidigt som vi provade massa fula mössor. haha. sen gick jag och martina in på domus, eller coop som det heter, och svamlade på. hittade en leksaksbil och en barnbok, haha. nåja, sen dra raggen och fara och vilda i naturbruksbackarna, sara var gode stolt som lyckades färga vägen när hon tvärbromsade..

sen när vi skulle hem då, haha. satt i baksätet där det är tonade rutor och såg att annis och hennes mamma kom i en bil, så jag skulle öppna dörren och vinka, men i samma veva drog sara full gas iväg så jag tappade dörren, och medans jag skulle dra igen den tappade jag fjärren till saras häftiga musikanläggning. så det var bara och fara och vända och hoppas på att ingen hade kört över stackaren. men vi hade tur :) '

ihelg blir det som sagt mys.. det ryktas om bastukväll, och kixen verkade vara intresserad av att umgås. så så får det bli :) sara är min mysis no.1, så vi ska nog inviga hennes nya tv med lite film också.

james morrison - you give me something

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback