igår

igår fick lisa, camilla, sara och jag idén att fara till saras stuga och äta mat och snacka skit, som vi är så bra på. så vi for mot ica och handlade alla ingredienser till tacos, och for mot kilnäset. där åt vi världens godaste tacos och sådär. och i vanlig ordning blev jag hånad för att jag inte gillar köttfärs till tacos, utan tar banan och nötter istället :) jaja det hör inte hit. sen satt vi och pratade om allt från könssjukdomar till tantkläder. mycket trevligt. och mörkrädd som jag är kunde jag inte vara människa när det började bli mörkt ute. speciellt inte i saras stuga, efter att pappa skrämde upp oss förra året. men alla flickor behövde iallafall gå på dass men ingen vågade, eftersom att det var så mörkt och något prasslade, så vi raddade upp oss på led utanför stugan, med lampor, och gjorde våran grej. haha.

nåja, sen fick vi den briljanta idén att fara mot happis, så så fick det bli. men när vi nästan var framme höll sara på att somna så hon och camilla böt plats. det hände ju inte mycket i happis kan jag ju säga, så vi drog vidare mot torne och fick syn på en kemiskylt, så vi drog dit. vi var riktigt lyckliga när vi fick gasa på på motorvägen, haha. vi hann köra fel och vilse några gånger innan vi hittade in i kemi, som vi trodde skulle vara en storstad. vi cirkulerade där ett bra dag och satt och fantisera om alla mördare på horgatan, så alla låste dörren och ville därifrån.
sen tillbaka till torne och försöka ragga upp nå finnar, men det gick väl sådär. camilla höll på att skämmas ihjäl när hon satt och coolade bakom ratten till alla raggare, och jag började tuta, haha. sen påstod hon att hon blir brun av att lyssna på hiphop :( jaja, vi var iallafall i torne rätt länge, sen till happis, sen kilnäset och sen hem till tattarkalix. jag hade iallafall en riktigt trevlig ikväll igår, som man alltid har med dom där tjejerna :) nog för att vi var en flicka mindre igår, eftersom att martina har svikit oss och farit utomlands. men hon kommer hem på måndag, så då är vi fulländade igen :)

nu sitter jag och velar om det ska bli fest eller inte ikväll, jag är faktiskt rätt sugen, men jag vet inte vars vi ska vara så det gör mig lite omotiverad.


negativa människor är det bästa jag vet :):):) not! fan vad less jag blir.

men igår när jag var med mina pantertanter satt vi bara och dummade oss hela tiden och jag slapp tänka på allt helvete :) tack pussgurkor.

nu ska jag försöka vila lite och sen ska jag ut och gååååååååå :) so long fuckers

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback