hej

jag fastnat för dig igen.... lalallala

vissa dagar är ju bättre än andra, och idag har det varit en mindre bra.
helvetet började med saras underbara stämma, hon skrek att jag skulle pallra ut arslet på gården för att hon var påväg. lyckan var enorm när jag insåg att jag hade somnat med kläder och smink, så det var bara att få liv i benen och spatsera ner för trappen. när jag satt mig i bilen insåg jag ganska snabbt att jag var alldeles för trött för att vara trevlig, så jag sket helt enkelt i det. jag var en gris mot sara i vanlig ordning.

sen kommer jag till skolan och ser till min förvåning ingen potta sitta på trappen och röka. trött och less springer jag in och genomsöker skolan, utan resultat. hon hade nämligen lovat mig att pallra sitt arsle till skolan idag, men icket. jag ringde några gånger men det var lönlöst. så efter att jag, helene och frida2 gjort oss av med ett sär som trodde hon var våran kompis, traskade vi mot pottan.
jag höll för kikhålet och bankade på dörren, och några minuter senare öppnar en nyvaken potta med ett täcke hårt snurrat runt sig. vi insåg snabbt att hon hade besök, så det var precis som jag misstänkte. det gjorde dock skadeglädjen fulländad.
efter lite svammel och missions gick vi mot tullars. det var inte så givande. så vi gick till skolan. sen lite mer missions. sen hem. sen sara. sen plugga. sven kan dra åt helvete. blabla.

jag orkar inte skriva. jag ska sova. jag är trött.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback