björnar är bruna

bror snörde ihop allt för att det itne skulle bli för många fridor som sa, och fegons som sa, därför saknas det punkter och det kan lätt bli grötigt. men han är rolig :)

Frida Syster säger:

du måste ha bil, och låsta dörrar dom är aktiva kring 3-4 på natten, far då
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Låsta dörrar? tror du seriöst att en björn öppnat dörren annars?
Frida Syster säger:
ja på riktigt fredrik dom kan öppna dörrar har du inte hört om familjen där nere i sverige nånstans?
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
"Grr jag är hungrig.. vad goda dom där ungarna ser ut. VRÅÅL nu ska jag äta upp dom för jag är VRÅLhungrig höhö... nä men, vafan...ÅÅÅH dom har låst dörren, hur fan gör jag nu??!?!?! ÅÅÅÅHHH VRRRÅL nu går jag och äter blåbär"
Frida Syster säger:
haha nej ditt cp men dom har ju hittat ett björnide vid djuptjärns sjön. tänk vilket lätt byte man skulle vara då, bara slita upp dörren och käka och spring ner i idet men lyssna d å familjen där nere dom vaknade av att något var bakom dörren, så dom gick och kollade i dörrhålet där du vet. och då stod en björn och slet i handtaget
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Är du störd? Dom har inga smidiga Aphänder.. dom har stora nalletassar
Frida Syster säger:
och en annan familj var och åkte på nåt zoo där nere nånstans, och hade låsta dörrar. och då började björnen rycka i dörren, och sen tryckte han in fingrarna genom rutan som var lite öppen. och slet neråt så rutan sprack haha men vafan, dom är stora som berg och springer ändå mer än 45 km/h, och klättar bättre i träd än du
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
dom kan inte greppa ett handtag.. och inte en bildörrshantag heller för den delen.. och dom lär inte bry sig om det är låst, bankar dom en gång så åker hela dörrjäveln in ju.
Vadå? tar du för givet att jag är en bra bergsklättrare?
oj träd
Björnar är ju förfan stora
Frida Syster säger:
nej men om vi säger att du skulle fly upp i ett träd
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Varför skulle jag fly upp i ett träd, om jag ändå åkt dit i en bil? "hmm, en stor nallen bankar på bildörren.. jag vet... jag öppnar takluckan och flyr.. sen springer jag upp i ett träd och sitter där... istället för att bara köra iväg med bilen... det låter fan smart."
Frida Syster säger:
men ditt cp. jag pratar ju om 2 olika saker nu om du sitter i bilen ska du givetvis sitta kvar. är du och plockar smultron i skogen ska du springa eller inte sprigna
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Meh, jag ska inte plocka några jäkla smultron, jag vill bara se en björn... live... in action... jag vill se en liten bamse Frida Syster säger:
http://www.ac.lst.se/images/JJmmmxxx.gif
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Jag vill inte se på bild, på Zoo eller på cirkus.. jag vill se den face to face.. Jag vill se den om jag så ska dö på kuppen
Frida Syster säger:
men är du cp? den äter dig levande en långsam passgång, men när det behövs når de en hastighet upp till 50 kilometer i timmen. Vanligtvis klättrar björnar bra och de kan även simma utmärkt. det är fan sjukt
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Björnar är inga mördarmaskiner som äter alla människor dom ser. Björnar äter väl inte ens människor egentligen, isåntfall väldigt sällsynt. En Hona kan möjligtvis vilja skrämma iväg en människa ifall man står mellan henne och hennes lilla nallemaja.
Frida Syster säger:
haha sluta prata om bamse fredrik. det är på riktigt. om honan känner sig hotad av människan, typ att man är för nära deras matförråd eller ungar, då åker man på däng. man blir med största sannorlikhet dödad. och inte fan lämnar dom dig där död sen. givetvis blir du mat. hanarna däremot är livrädda för människor, och dom äter sina barn
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Varför tror du att en hane är livrädd för människor? dom vågar anfalla andra jättestora nallar, men när det kommer till en helt vanlig svennebanan, så springer dom därifrån och skriker "iiiaaaah"... nej fan, En hane markerar ifall han känner sig hotat och en hona vill försvara sina barn. Om du går och sen ser du en hona stå där och titta på dig, då behöver du inte ta för givet att hon springer ikapp dig, mördar dig... sliter dig i slamsor och sedan mumsar i sig dig dom säger "vrål", blir du rädd och ger dig av så blir dom glada att dom inte behövde hamna i "bråk". Björnar är fan mer skygg än ormar
Frida Syster säger:
nej jag har inte tagit för givet att alla blir anfallen av en björn. men är du dum på riktigt? björnar märker om man blir rädd, och vill "leka". men dom leker inte kurragömma, utan dom gör precis som du gör. slåss alltså. dom vet väl inte att man dör av det. och ja det är klart att dom är skygga, men nu när dom håller på att göra sig klar för ide så äter dom precis allt dom kommer över, och sen ha r dom precis fått deras ungar som dom måste försvara en vettig björn vistas inte bland människor. men dom gör allt för mat
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Tjenare, tror du att en björn skulle hoppa fallskärm.. utan skärm... för en burgare? aldrig... nu ljuger du fan
Frida Syster säger:
du snackar ju goja
jag har sett en bild på en människa som blivit uppäten av en björn
Fegon - Från otydlig till osynlig säger:
Ja, jag säger inte att dom inte har ätit en människa nångång.. jag säger att en människa inte är med i deras kostcirkel. Och jag lovar att dom hellre går och mumsar bär istället för en halvfet hockeyspelare med hårig röv Frida Syster säger:
hahaha du är ju sjuk


sen bad jag om ett "julklappsrim" till en våg

Har du haft problem med detta, så se nu här;
med den här kan du få reda på hur jävla fet du är

haha hur kan man inte tycka om han?! :)

Kommentarer
Postat av: jesse

HAhah, älskar julklapprimmet!


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback