Torneå

Nu är det inte länge kvar tills vi far till torneå, bara 2 dagar. fast vi har fortfarnade ingen skjuts, eftersom vi är såpass många som ska fara. så vi får se hur det löser sig :) jag måste även hinna fixa alkohol.

sitter på skolan nu och har aptråkigt. sara och gänget for och köpte godis, men jag orkade inte följa med. och pottan sitter i klassrummet eller nåt och räknar matte tror jag. och jag orkar verkligen inte plugga. tror inte ens jag har böcker med mig så jag kan plugga, jaja det skulle behövas iallafall.

har bara matte kvar nu och sen får jag fara hem, äntligen. måste städa mitt rum, man tar sig inte in och jag trampar alltid sönder något när jag inte orkar samla kraft att hoppa över allt som ligger på golvet :) måste tvätta också, och plugga :( bajsis.

blablabla har inget vettigt att skriva. har iallafall satt i mina slingor i håret nu, men det krånglar bara. ska byta färg idag tror jag, är redan less dom här, höhö.

igår var jag med kixen, var alldeles för länge sen nu. vi låg och kramades och pratade lite. uppdaterade varandra om vad som händer i våra liv :) men hon har ju nyligen opererat sig så hon pratar ännu som en anka, vilket gjorde att jag inte kunde ta henne på allvar, så jag gick till mamma. haha, kixen och dom har en igelkott som "bor" hos dom hela somrarna. dom lagar mat åt den och blabla, den brukar tillochmed vara inne i huset. dom älskar den verkligen. sen satt jag och kollade på hennes bilder på datorn och den var full med bilder på deras lilla igelkotte, jag skrattade lite när jag såg bilderna från när den kröp omkring i huset, och då berättade hon att den hade drunknat i deras damm. haha jag höll på att avlida. stackars liten hade legat och flytit på rygg en dag när dom kom ut och hela familjen var i sorg :)

jaja nu hör jag några bekanta röster där ute, ska gå och se vad som händer :) pösshej

you give me something

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback