sjukt

allt tydde på att jag skulle dö igår. för det första så vaknade jag och var så sjukligt trött och orkade inte öppna ögonen en sekund ens. efter några timmar piggnade jag dock till. däremot har jag klippt min laddare i 1000 bitar av någon anledning, och rivit mig på handen.
sen iallafall när jag skulle gå ut ur rummet så fastnade jag i mitt drapperi och det höll på att strypa mig, haha. sen skulle jag ner för trappen men jag snubblade hela tiden så det var lika bra att sätta sig och åka ner. sen försvann mitt internet, 2 gånger! sista gången kom det inte ens tillbaka. vilket var döden för mig. så jag blev less och gick ut och gå istället, i mörkret, som jag är så livrädd för. först kom en jävla kartong och blåste på mig så jag tappade balansen och höll på att vurpa, men jag höll mig på benen. sen halkade jag i en backe och satt där som ett fjån.
men det värsta då.. när jag gick där mot skogen och var som mest rädd, så hörde jag någonting bakom mig och kollade. så kom en kattjävel och anföll, men den gjorde jag mig av med snabbt.
sen tänkte jag att jag kunde ringa någon när jag gick där i skogen, för att det inte skulle vara lika läskigt. men nääedå, det gick varken att skicka sms eller ringa. däremot direkt när jag kom ut ur skogen funkade det utmärkt.

sen traskade jag vidare och såg säkert 17-18 björnar, och hörde de dubbla. samtidigt som jag hade en jonas som skrämde upp mig ännu mer, så jag gick till morsan :)
där somnade jag på deras soffa, med en filt bara. jag höll på att frysa ihjäl hela natten, men när jag vaknade hade stefan satt hans morgonrock på mig, och filten då :)

och så dåligt som jag mådde igårkväll/natt.. fyfan. tillochmed nu på "morgon" mår jag sjukligt illa. månne varför :)

nu sitter jag här och har ont i hela kroppen. kan knappt lyfta armarna eller böja mig framåt. och min armbåge är typ 3 gånger så stor som den bör vara.. vet inte vad jag lyckats med.

nåja, det blev ju inte att städa igår, vilket jag nästan kunde förvänta mig. så det ska jag göra nu.. typ. först lite andra saker :) min far har tillochmed spelat in kaoset med kameran, haha.



har förövrigt drömt världens bästa drömmar inatt :) sjukt mys!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback