nytt inlägg

alltsåå..............................................
är så jävla less hela tiden. op's ettor är fan pinsamma. jag skäms och vill bara sjunka genom jorden när någon av dem öppnar käften. det är omöjligt att vi var sådär löjliga när vi gick ettan?!
linda och jag har avreagerat oss på dom ett flertal gånger idag, och inte helt utan anledning, utan för att dem beter sig som om dom gick i 7an eller nåt.
idag handlade det om en jävla lampa. trots att vi sa till flera gånger att vi var tvugna att ha lampan tänd i korridoren för att vi höll på att pilla med något, så släcker dem hela tiden.
sen skriker någon
- vi får ha släckt för maria
och jag skrek
- ja men det får ni inte för oss. fjollor
och det tyckte dom var skitkul och börjar tända och släcka som att det var någon jävla discolokal.. och dem tyckte det var skitkul dessutom. gah.
måste lära mig att hantera min ilska, haha. slutade med att jag stack därifrån, i vanlig ordning. hade ändå ett "möte" jag var tvungen att gå på.
sen gick jag och sara ner på stan och morsan bjöd på varm choklad och fika. mums.

och nu SKA jag fan plugga. kommer inte sluta bra annars.
sen måste jag ringa till orsa och höra vars fan mina papper är från skolan. var skitlänge sen odm lovade att skicka nu ju.

ihelgen är det jag och jonas, och aaalla små kiddies :) han har lovat att jag ska få låna hans batong, haha. eller inte. tror dock inte dom vågar sig ut dom fegisarna. nu när dom vet att det finns videobevis på dem, och att dom har istortsett hela kalix efter sig. aja, i värsta fall vet jag ju var dem bor ;)

ska gå och kramas med syrran lite nu och försöka bli på bättre humör.


i helgen är det förövrigt precis ett år sen spårfesten, har pottan informerat mig om :) och då var det fan snöstorm och man tog sig inte ens ut genom dörren för att huset hade snöat över. vars är snön nu? :O

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback