matteus

Nomen nescio säger (21:29):
en till gång!  
frida säger (21:31):
va?
Nomen nescio säger (21:34):
Mattias säger:
tills du myta om att du skulle gå till näsbyn :/
frida säger:
jag ljöh
frida säger (21:34):
jag ljög
frida säger (21:34):
jaha
frida säger (21:34):
jag förstår
frida säger (21:34):
tyst
Nomen nescio säger (21:34):
ja och då sa jag "en gång till"
Nomen nescio säger (21:34):
ibland frida
Nomen nescio säger (21:34):
får jag en känsla
Nomen nescio säger (21:34):
av att
Nomen nescio säger (21:35):
du inte är så skarp  :D

---

idag har det inte hänt så mycket.. har varit hos pottan och sådär. sen med sara.
nu blir det film och sånt.. i vanlig ordning :) skola imorgon.. blä.
orkar inte skriva mer iallafall.

you give me something.. fortfarande

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback