i don't need a man

nu sitter jag och pottan och pratar i tele och biktar oss i vanlig ordning. pratar om allt mellan himmel och jord, främst killar.
och slutsatsen är - i don't need a man. ska fan bli nunna och gå i kloster och aldrig mer kolla på en kille.
killar = problem. säg inte att jag är dum i huvudet, för det slutar fan alltid i problem. och jag ser inte att det skulle ge mig någonting.

näpp, nu börjar vi om från 0 :)

först promenad.

vad ska jag med killar till när jag har pottan? :) hon har allt jag behöver.. nästan. haha.
skönt att ha någon man alltid kan ringa till och bolla lite tankar med och bara snacka skit. och hon är den enda som låter mig ha mina åsikter, även om hon inte tycker att de är dom bästa i alla lägen :) du är bäst, love you!





modo vann förresten med 2-1, mål av yetman och warg. yetman blir bara bättre och bättre i mina ögon. har iofs gillat han sen första mathcen han spelade med modo. han om någon spelar för laget, och inte för sig själv. sånt gillar vi :)
orkar inte dra nåt mer om det, då jag har en suckande potta i örat.

hörs!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback