Helgen

Helgen blev mer lyckad än vad jag hade vågat hoppas på.
Kan dra en liten resume

Fredag - tanken var att vi skulle fara såfort alla kom från skolan, alltså klockan 1, men givetvis blev det för ont om tid och vi var inte påväg förens vid 3-4 eller vad den var. jag blev åksjuk och kunde inte sova så jag var gode trött när vi var väl var framme. framme hade lisas morsa lagat mat åt oss, men jag orkade inte äta så jag la mig på soffan och vilade medans dom andra åt. sen började vi dricka alkohol och göra oss klar för fest. vi hade hört att det skulle vara drag på station 8 (station 9 som sara fortfarande tror att det heter). vi insåg snabbt att sista bussen in till skellefteå skulle gå kring 11, och att vi inte skulle ta oss hem till bureå på natten, så vi ringde och bokade en taxi och flirtade till oss ett vettigt pris :) sen var det bara att dricka och fixa sig. vi tog bussen kring 9 och var framme för tidigt för att gå in på krogen, så vi styrde upp massa folk som fick underhålla oss medans vi väntade. kommer inte ihåg vad alla hette, men några av dom kände några som jag känner, så det var rätt kul att prata med dom :) sen medans mina kompisar stod och pratade med vettigt folk styrde jag upp 3 gubbar i 40 årsåldern kanske. haha. men dom var faktiskt sjukt trevliga, det tyckte dock inte mitt sällskap, så jag dumpade dom någonstans och drev vidare. sen försvinner minnet, men tillslut var det iallafall dags att gå in på station och alla traskade in, men sen när det var saras tur så tog det stopp - hon var för full! haha. så det var bara för mig och lisa att springa ut och leta reda på henne, som satt på en stenmur och grinade. vi tänkte gå och köpa mat åt henne men jag vet inte vad vi gjorde, jag gick iallafall och flirtade med vakterna, och gjorde det säkert i en halvtimme, medans sara och lisa stod där ute någonstans, tillslut sa dom att jag måste gå in och stanna där om jag inte vill bli utsnörd, så det var bara att traska in.
då var jennifer och camilla borta för länge sen så jag styrde upp 3 tjejer inne på toan som fick underhålla mig, sjukt roliga var dom iallafall. medans vi sitter där inne på handfaten kommer en tjej inspringande på toan, och halkar.. i spya. där låg hon och ålade och vi höll på att skratta ihjäl oss, på riktigt.
nåja, sen var lisa och sara inne iallafall så jag drog iväg med dom. kort därefter började jag och sara bråka så jag dumpade dom och stack någon annanstans. kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men jag pratade med lite folk och sen kom lisa, som hade tappat bort sara. så jag och lisa drev omkring ett tag och började få tråkigt. det var så sjukt mycket folk där, så man fick gå på varandra för att ta sig fram, inte kul alls alltså. blablabla jag och lisa gick iallafall ut och träffade nå folk som vi stack iväg med. for till max bland annat och sen vet jag inte riktigt hur eller varför men vi var med sara och gänget iallafall, och dom vi hade styrt upp. sen bar det iväg mot någon efterfest, men jag var inte alls sugen så jag stannade med mina nya kompisar, haha. sen åt vi världens kanske äckligaste hamburgare, fyfan vad svinig den var. jaja, sen kom taxin och vi drog hem och somnade ganska snabbt.

Lördag- Vaknade typ halv 9 och var klarvaken och sliten. Lisa var redan vaken så vi drog igång dom andra och började göra oss iordning för att fara på stan. sara upptäckte en glasbit i hennes hand, och blev smått panikslagen, så det var abra att ta fram kirurggrejerna och operera ut den. vi låg kvar i sängen lite och utvärderade fredagen. sara hade tydligen dragit århundradets vurpa i köket på den där efterfesten, haha. eftersom att hon hade ont i fötterna hade hon tänkt kyla dom i köket i diskhon, men hennes osmidighet hade fått henne att dra ner precis allt på diskbänken. hon slutade raklång på golvet och rörde sig inte en cm, haha. jaja, vi började dagen på max med ännu en sjukligt äcklig burgare, och jag ville bara spy. sen strosade vi runt på stan och blablabla, orkar inte berätta. sen iallafall, några skavsår och benbrott senare så var vi äntligen påväg hem till bureå igen. camilla klippte mig och sara och sen for vi och käkade pizza på någon restaurang i bureå, gott var det, men jag rörde knappt pizzan, var sjukt mätt, och har varit det hela helgen. sen skulle vi bara dra varvet men då blev lisa ölsugen och köpte 3.5or bara för att stilla sitt begär, men då var det igång. vi gasade hem och började dricka starkare grejer och sminka oss och sånt, och sen for vi ut till skellefteå igen. camilla och jennifer orkade dock inte dricka så camilla fick köra oss. vi lallade runt där och sen drog vi till o'learys aka olles, jävla tattarställe. där blev vi inte länge, hittade dock en mobil :) jaja sen for vi tillbaka mot bureå när vi skulle lämna en lite förpåverkad sara, och sen drog vi ut och körde varvet. jag och lisa som hade planerat en nattpromenad kom på andra tankar när vi var ute och körde i spökskogen, så vi drog hem och såg psyko istället. mys var det :) somnade väl vid 4 kanske

söndag - vaknade kring 11 och började göra oss i ordning direkt, sen drog vi till piteå och shoppade lite till, och sen hem.

nu orkar jag inte berätta mer, och det här är lyckligtvis den odetaljerade varitanten, haha.
men vi har haft sjukligt trevligt iallafall.
jag har iallafall kommit fram till att jag och jennifer har precis samma smak och stil på allt. och att jag och lisa har samma humor :)

http://fjixen.bilddagboken.se

fast jag måste ju erkänna att det kändes konstigt att dricka mina smirnoff utan pottan, tur att vi tar igen det till helgen :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback