gah

nu när jag äntligen hittat världens bästa hud- och spaterapeut skola så ska allt skita sig. är på riktigt första privatskolan jag varit riktigt intresserad av, och givetvis ska den kosta 85.000 kr + 5000 kr i intagningsavgift. störda stockholmare. men jag ska ringa vidare. väntar fortfarande på lite tidningar och papper från några skolor, orsa blandannat, som är prio 1 nu. är nådigt less hur som helst. men jag har ju övik i värsta fall.

sitter på skolan nu och väntar på sara, sen ska vi hem och göra lite nytta. plugga blandannat.
och imorgon ska jag vara med camillababy :)

har varit och flottat i oss mat på stan tidigare idag. jag, lisa, sara, martina, madde och sanna, är fortfaraned sjukligt mätt. orkar inte ens ställa mig upp.

jaja, jag har ju min hockey ikväll som kan få mig på bättre humör, och min bid också givetvis :)

http://leea.webblogg.se säger allt om torneåtrippen. orkar inte skriva :)
annars finns ju bilderna som vanligt på http://fjixen.bilddagboken.se

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback