blodgivare

från och med idag kan ni lägga till blodgivare bland alla mina 1000 smeknamn. känns bra att man har något som duger för andra och att man kan göra nån en tjänst :) vafan, så ofta är det inte att folk behöver blod, och 6 veckor efter dom sugit det ur mig är det odudligt och åker ner i någon slask, men det är tanken som räknas. känns hur som helst bra :) sen att jag och sara har exakt samma blodvärde är ju lite skrämmande. vi kanske är blodsystrar trots allt? :) och inte nog med att man för någon annan en fet tjänst, så får man faktiskt en festis! haha, och gott är det!
funderar på att värva någon så jag får en trisslott, och chans att bli miljonär.. fast chansen är ju minimal.

har även hunnit vara och shoppa lite på stan och kollat på någon present åt min bror som snart fyller 21, eller snart och snart. är ju en månad kvar, men man måste vara ute i tid :) och påtal om födelsedagar, snart fyller annis, kix och leffe år, till att börja med, och fest kommer det bli! minst sagt, haha. har lovat leffe att bjuda han på krogen + dricka när han fyller 18, så så får det bli :)

halloween är fortfarande ett frågetecken, jag vet så mycket som att jag inte ska på krogen iallafall. sen finns det ju 100 alternativ. finns folk i luleå, i happis och i töre som vill att jag kommer. men det lutar dock mer åt kalix. jaja, ännu är det ju ett tag kvar.

helgen har blivit omplanerad en gång. rektorn på djskolan tillåter inte mig och sara (av okänd anledning) att vara "föräldrar" på våra småsyskons klassfest. så vi bakar bullar och myser fredag, film med tjejerna lördag, och söndag är söndag. hinner säkert dyka upp något annat vettigt på schemat :)

och du.. bara så du vet.. vad du än bestämmer dig för att göra, så finns jag. kan inte ens föreställa mig hur det känns att gå igenom det du gör, men jag hoppas att du vet att det bara är att ringa mig, oavsett tid på dygnet osv. jag lyssnar gärna.

okej, det var allt för nu. ska plugga och städa, haha. mitt rum är en jävla mess, som vanligt. kan aldrig någonsin hålla det städat (så länge jag inte är hemma) i mer än några timmar bara. kaos. har iallafall köpt en ny tidning idag som jag kan lägga mig och läsa om städandet blir för jobbigt =)

bilder finns snart på bdb. pösshejs!

Kommentarer
Postat av: Pottan

Du annar inte hur mycket de betyder att veta att du alltid finns där när man behöver dig ! Love you


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback