björnjakt

idag har jag varit med camillababy :) det händer alldeles för sällan nu, med tanke på att hon bor på annan ort :( menmen, när det väl händer är det pörfekt. vi har lagat oss lite mat, som vi förövrigt är världsmästare på, ja iallafall makaroner. camilla kan dock inte mer än att sätta vatten på kokning, och knappt det klarar hon av. men hon är iallafall bra på att äta maten, och det är ju det som är huvudsaken :)

sen har vi även hunnit gå till mor och kollat på hur det ser ut. dom renoverar och sånt. sen tittade vi på lite bilder från förr. bortsett från hånet av henne var det nice :)

sen har vi varit på björnjakt! tro det eller ej! men jag, som nog är världens räddaste och sjåpigaste människa, vågade mig ut i skogen, trots att jag vet att det passerar björnar just där varje dag :) jaja vi var inte där länge förens båda började noja oss och våra fantasier spårade iväg. haha.

blabla, sen har jag gett camilla lite röda slingor och satt dom i hennes hår, blev gode fint. har emoiserat henne lite.
var iallafall riktigt nice att träffa henne igen :) ska fara till luleå här någon dag och kramas med henne.

sen har jag förövrigt fått världens största finnar på hakan. jag får aldrig finnar och nu har jag fått 2 jävlar under samma natt, som gör så helvetes ont alltså. ilar såfort jag försöker prata.

hela natten har varit helt skum. har drömt sjuka drömmar och snurrat runt som en dåre, skickat sms där det står "död" till mina kompisar och klätt av mig osv, haha.

jaja, nu ska jag plugga och sådär. ha det


Kommentarer
Postat av: Pottan

duktigt frida att du tar dig in i skogen nu ;)

Postat av: camilla

Haha vad är emoiserat? :D haha, ja det var mysigt och jag måste nog säga att du är världsmästare på att salta, hälla i makaroner och ta tid, medans jag, haha, har det viktiga uppdraget med att vara världsmästare på att hälla vattnet i kastrullen, men givetvis hade jag ju satt för mycket :P iaf så vill jag att du kommer och myser med mig snart! och tack för slingorna humlan, dom är fina :) Dessutom så tyckte jag bara att du var söt när du var liten, du och jag hade iaf samma storlek på kläderna ;) PUSS!

2007-10-11 @ 13:07:46

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback