back 2 reality

yep, idag har jag, tro det eller ej, varit på skolan. hela dagen dessutom. från typ 10 till 2. och det har inte ens varit jobbigt:)  kan inte komma ihåg när det sist hände. var iallafall roligt att träffa alla huliganer igen, hiiigh five ;)

och imorgon blir det att prova studentmössa.. usch.. känns som att det är en evighet kvar till studenten.

aja har inget vettigt att skriva hur som helst. bortsett från att mitt nyttiga liv redan har skitit sig. haha. skulle först och främst gå till mötet idag, men nääedå, det var för kallt och jag var för trött så jag hoppade på bussen. sen tänkte jag att jag skulle gå hem, men icket. sara, jag och lisa drog på stan och gjorde lite ärenden, och sen käkade vi på 11ans :( inte värt det! men från och med nu börjar det säger vi :)

och helgen är planerat. på fredag blir det att vara "förälder" på min lillebrors och hans klass klassfest, sara följer med och håller mig sällskap, samtidigt som hon håller koll på hennes lillebror. sen har vi missions :) och lördag blir det bullbak och filmkväll. kommer bli nice.

ikväll blir det att plugga och umgås, och sen hockey. igår piskade luleå mora med 4-3 efter förlängning, såg lite av matchen, men eftersom att deras lag bara består av tjecker och finnar, och inte mina gamla favoriter, så zappade jag bara förbi nån gång då och då. men ikväll däremot, modo - hv, på hemmais dessutom. det kan inte bli bättre. kan tänka mig kriget mellan mig och bid sen :)

aja, ska försöka lägga upp nå bilder på bilddagboken nu och sen blir det att plööögga. måste göra klart ett arbete om osteoros till att börja med.
ska förövrigt börja gå hos sjukgymnasten nu. värt. min rygg kommer inte bli bättre så jag fattar inte vitsen.

okejråhejrå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback