yeye

tanken var att jag skulle sova nu. men det kommer jag förmodligen inte lyckas med. fast jag känner iofs att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, bara jag la mig ner.
men jag har massa att tänka på, och tänker jag inte får jag huvudvärk och blir irriterad och sen vill ingen veta av mig, och då blir jag ännu argare för att jag varit arg på dem jag inte borde vara arg på. typ. jobbigt läge det där.

pratade iallafall med pottan nyss, och vi pratade om lite dumma saker man gjort i fyllan.
bland annat när vi satt och förfestade hos henne och jag plattade håret, för att sen ge mig på en plastpåse. insåg inte att värme och plast inte går hand i hand, förens påsen hade smält fast i plattången. osmart drag av mig.

eller när jag i somras nångång kom hem i fyllan och blev less på min fläkt som snurrade, så jag dumpade den i en hink med vatten. och utan att tänka på att elekticitet och vatten är en jävligt dålig kombination så drog jag upp fläkten och lät den sprätta bort allt vatten, för att sen gömma den under en kudde.
och nu när jag flyttade och tog bort sängen såg jag uttaget, som en gång varit vitt, men nu var svart. kan mycket väl ha något samband med fläkten :)

det är bara 2 saker av alla dumma grejer man gör. det man minns vill man bara förtränga fort som satan, och det man inte minns, vill man inte minnas. fyfan. pottan snackar om att filma nångång från första klunken till man går och lägger sig. jag vägrar kan jag säga :)
nä fyfan, alkohol är skit. ska aldrig mer dricka.

fast då vet jag inte om det är alkoholen som gör att man blir dum i huvudet, då jag lyckats med mindre smarta saker även i nyktert tillstånd.
som när jag tappade telefonen i en kastrull med vatten coh satt den i micron på tork? stor idé. den hann vara där inne i 2 sekunder och sen gnistrade det från den och den var stendöd.

eller när jag och linda lämnade en stekpanna full med olja på spisen, medans vi var ute ur lokalen och gjorde något annat. när vi kom tillbaka fick vi en utskällning, eftersom att det hade brunnit hej vilt i vårat kök :) det var inte heller så smart tänkt.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback