yeye

fint att man ska vara knallförkyld till praktiken..

aja, ska pallra mig till morsan och lämna tillbaka chrilles filmer, har haft dom här i evigheter nu men har inte hunnit se någon ännu. brukar bli så.

först ska jag linda min fot, för den mår inte bra alltså. och sen ska jag nog till sjukan och se vad det är för vajsing med mitt ben. har sprutat nå kompresser fulla med sprit och satt fast så det ska ta bort bakterier och sånt, svider rätt friskt.

jag och pappa kollar på lägenhet nu, han är mer inställd på att sticka från stan, men jag tycker att jag iallafall kan få gå klart skolan. blir så tjorvigt annars. menmen, är ju inte första gången vi tänkt flytta utan att det blivit av :) helst av allt skulle jag bo själv, men då är inkomst en bra grej.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback