slut som artist

nu har jag kommit hem från praktiken för ett tag sen. har bara hunnit kolla allt på nätet som jag alltid måste kolla. bilddagböckerna och bloggarna främst :)
imorse har jag varit på möte. kom dit lite senare än planerat, då jag lyckades försova mig.
hade ställt 2 väckare och lejt patte att väcka mig. men icket. vaknade typ 5 i 9 och 9 skulle jag vara där. tänkte ringa och säga att jag kommer lite senare, men hon hann ringa mig. haha.
hon var inte alls förvånad så hon hade bokat en halvtimme extra redan för någon dag sen.

efter mötet var avklarat, och dom, eller hon, hade visat ytterligare ett tecken på hjärndödhet så skulle jag ju egentligen till manhem och skolan med pottan. men icket. jag ringde som en huligan men hon sov i vanlig ordning. så jag strejkade och gick ner på stan och kollade lite, och sen fick pappa komma och hämta mig :)

när jag kom hem var jag ungefär tröttast i världen, så jag la mig i sängen och såg lite tv, och somnade. vaknade dock av varje sms patte skrev, svarade, och somnade om. sen pallrade jag mig iväg till praktiken kring 2 och där har jag varit till nu. smet en timme tidigare.

jag verkligen hatar det där stället. fyfan. om jag någonsin har varit besviken på min praktikplats så tar jag fan tillbaka det. för det här är det värsta jag varit med om. går bara och kollar på klockan hela tiden. det jag får göra är typ att servera mat, mata, fylla diskmaskinen, tömma diskmaskinen, kolla blodtryck, temp, socker, tvätta, vända människor, fylla på i skåp osvosv.
idag har det dock varit lite mer att göra. har fått göra en bladder blandannat, och sätta i en kateter. mindre mysigt.
och anki min babe kom ju och kramades med mig där borta idag också. blir alltid lika glad av att se henne. hon är grym! :)

aja, nu ska jag duscha och sen ska jag bannemig sova. börjar 7 imorgon. yey.. inte.
fast då är jag ju ledig helgen som tur är och då ska jag vara barnvakt åt lillsyrran. can't wait. saknar henne snuskigt mycket.

tur att man har något vettigt att tänka på om dagarna och nåt som får en på andra tankar. annars hade jag fan inte orkat vara där :) puss

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback