pappa!

förlåtförlåtförlååååt.. jag ska aldrig mer vara arg på dig :)
idag och ikväll har vi haft ett av våra dagliga gräl. nu ikväll var det dock lite allvarligare än vanligt. några glas har åkt i marken, dörrar har smällt igen och spruckit och rösten har försvunnit. efter det har vi inte pratat med varandra och inte ens kollat på varandra då vi korsat varandras vägar. (mycket varandra)
men nu för typ 20 minuter sen när jag höll på att städa kom han och knackade försiktigt, och innan jag hann skrika "vad fan vill du?" så sa han försiktigt "frida bli inte arg nu. jag tänkte bara fråga om du fortfarande är hungrig". vilket är största orsaken till våra gräl. han lagar fan aldrig mat, och han äter fan aldrig, och då blir jag irriterad och tycker att det är hans ansvar som förälder :) men han har itne brytt sig ett jota.
sen kom han och knackade igen och sa "vad brukar du ha på dina makaroner?" tänkte då att han ville ha lite inspiration till sig själv.
sen kom han och knackade på, och där stod han med mat. hamburgare och makaroner, haha.
sen vet han att jag inte gillar hamburgare, därför måste det peppras så mycket att jag knappt känner vad det smakar. och att jag inte äter hamburgebröd, och inte hamburgare utan. däremot att jag älskar rostat bröd. så han hade rostat mackor och satt det som bröd. och ett stort glas med jävligt stark saft. perfekt. så nu sitter jag här och är jävligt mätt och trött och ska gå och lägga mig ungefär nu..
han kom in och hämtade tallriken för ett tag sen och avslutade "jag ska gå och diska och sen sova, snälla, vakna på rätt sida imorgon".

modo vann förövrigt, gogoogo!
patte hotade med att mobba mig annars. vi får se vem som mobbar vem nu ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ojojoj!!! Pappa får också ta del av dina utbrott. Haha :-x

2007-11-15 @ 22:39:54
Postat av: fiffomiffo

någon måste ju göra det när inte du är tillgänglig :)

Postat av: Pallekuling

Du har ett samvete där nånstans trots allt ;) din mobbing tar inte på mig vettu ;D Domaren var ju köpt eller nå :D

2007-11-16 @ 17:02:16
URL: http://patrixxx.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback