:)

ibland måste det hända något drastiskt för att man ska inse vars man har vissa. antar att det bara är jag som är dum i huvudet. eller "blåögd" som jag har hört av många.
skyller på att man är för snäll :)
orkar inte lägga någon större kraft i det som har hänt nu senast, eftersom att jag känner att det inte ger någonting, är nästan bara glad att det hände så jag fick upp ögonen. tycker bara att det är tragiskt.
och jag lever efter den oskrivna regeln, och jag tror de flesta vet vilken jag pratar om. kanske därför jag reagerar som jag gör.
vissa människor slutar då inte att förvåna iallafall.



Soppe säger (19:34):

hörrö ha pottan prata me --- än?? hon svara int :/

frida säger (19:34):

jag sitter i köket och dricker kaffe för bövelen.. sa hon

frida säger (19:34):

har henne i örat

frida säger (19:34):

eller i telefonen snarare =)

Soppe säger (19:36):

sitter hon å dricker kaffe med han nu lr??

frida säger (19:36):

"haha nej inte med han, pöckohövve"

Soppe säger (19:36):

vem?

Soppe säger (19:36):

hahahahha sry

frida säger (19:36):

hahahahha

Soppe säger (19:36):

hur de kan bli hahaha

Soppe säger (19:37):

hon sitter och dricker kaffe nu med sig själv "för bövelen" men va ha de me --- å gö?

frida säger (19:37):

hahah ingenting.. hon sa att hon sitter i köket och dricker kaffe, och vet därför inte vad du har skrivit för att datorn är i vardagsrummet

Soppe säger (19:38):

okej okej, nu lämnar ja de där haha

hahah kommunikationsproblem.



brorsan har iallafall suttit vid min dator idag, och när jag fick tillbaka den funkar inte mitt firefox av okänd anledning. har dock inte provat starta om datorn ännu. får använda fittexplorer, och jag blir bara irriterad. hatar skiten.

ida är här, så jag ahr tvingats se nalle puh. eller heffaklumpen eller vad fan det nu heter. mindre givande. fick dock skratta några gånger, mest för att ge lite inlevelse åt henne, och nu sitter jag och lyssnar på hockey. tragiskt jävla liv. man ska inte lyssna på hockey, man ska titta på det! ge mig betalkanalerna tillbaka!
kommer ju med största sannorlikhet smöra in mig hos någon som har dem och bosätta mig där under varje modomatch. eller så skaffar jag mig någon som har lite vett i huvudet och tycker om modo, som gärna skjutsar mig till övik några gånger i veckan. det vore ovärdeligt :)

jag har inte ens klätt på mig idag, och jag har tänkt städa osvosv men har inte "hunnit". yeye. jag är bara för lat, jag erkänner. orkade inte praktiken heller, och kommer förmodligen inte göra det imorgon eller på onsdag heller.

och som jag skrev i min väluppdaterade lunarblogg så är jag helvetes sugen på en svinfest med pottan och gänget. händer alldeles för jävla sällan numera, om man jämför med de 2 gånger i veckan vi svinat hela sommaren :)

nåja, nu ska jag fortsätta LYSSNA på min jävla hockey. orkar inte dra någon "inför matchen"-sammanfattning då jag tror att majoriteten som läser min blogg, skiter i modo :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback