www.freestyler.info.se

gah vad jag är less på sommaren.. redan.

idag skulle jag redovisa bort all skit jag har kvar att göra.. och du tror inte skolan fittdatorer vägrar öppna programen? bara för att dom använder word-85 typ. jävla skit. less jag blir.
aja, esteterna stod och sjöng och spelade utanför skolan idag så vi drog dit och la oss i gräset och lyssnade. riktigt nice. blåste nästan iväg dock.

fick höra att min bananus har åkt in på akuten inatt så jag ska ringa och höra hur det är med henne..
även mormor har kommit från sjukhuset äntligen så jag ska fara och hälsa på henne och se hur hon mår. tycker så sjukt synd om henne, alltid ska hon bli sådär sjuk. aja.

ska fortsätta pluggandet, blev bara så less och var tvungen att ta en paus.

vettiga lärare man har som börjar ge en skrivuppgifter ala bok NU.. är ju bara några få skoldagar kvar.

nu är det bara 12, eller typ 11 dagar kvar tills jag fyller 18. rätt fint ändå. ska dock sticka härifrån den dagen så jag slipper all uppmärksamhet, men jag måste se till att vara hemma lagom till torsdagen, lär ju bli lite fest då! :) grodparken blir aldrig fel alltså.

pluggandet väntar.

btw; brorsan och en kompis till han har gjort en ny community idag som jag tycker att ni kan bli medlem på och se om det är något vettigt. den har bara funnits en dag så den är fortfarnade lite seg, men ju mer trafik det blir, ju bättre blir sidan.
www.freestyler.info.se


hoppas att fläskflasken (klassfesten) blir av! en chans att bli av med alla grupperingar det är i klassen, men det blir väl lätt så när alla är totalt olika. aja, jag trivs med dom jag umgås med iallafall och det är väl huvudsaken.

ska sluta prata nu. www.fjixen.bilddagboken.se , ta en titt.

sara, bananus, pottan, loydan, cäm, kix och bid ;-* love you

tjarå

Kommentarer
Postat av: loyd

<3

2007-05-31 @ 22:14:32

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback