Biörbernees

Just nu sitter pottan och söker fakta om kalix historia osv, och tycker att det är fruktansvärt intressant. hon har teorier om det mesta och jag sitter bara och skrattar ihjäl mig. nu vet jag iallafall att det har varit 15 krig här, att kalix har tillhört.. västernågonting, och att näsbyn en gång har hetat biörbernees. mycket viktig information.

dagen började med att jag och sara vaknade och jag ville inget hellre än att ligga kvar i sängen. har sovit alldels för lite inatt, eller jag har inte sovit någonting alls snarare. nåja, väl på skolan ser jag att pottan inte är där, och är hon inte där före mig är det någon konstigt, så jag ringde och hörde vars hon höll hus, och givetvis låg hon och sov. hon fick bråttom som fan och sa "jag är vaken. är där på 10". sen har vi haft estetiskt verksamhet och tänkt göra klart bildspelet men datasalen var upptagen så vi gick och gjorde lite annat. inget vettigt iallaflal. satt bland annat och trackaserade jennys bild hon försökte rita. haha. hennes gubbar såg faktiskt ut som gravstenar, hur mycket hon än försöker vrida på det.
nåja, vi svamlade på litegrann och sen skulle vi gå ut och gå på idrotten, men vi gick och satt oss i sjukhuset för att det regnade så förbannat. och vem kommer dit om inte våran lärare och några till. haha. men hon hade full förståelse och kom och satt sig med oss för att "hon inte vill gå miste om så trevligt sällskap". vi satt där och sjöng och fulade oss och lekte att vi var dementa. aja, sen var det bussen hem i spöregnet och nu sitter jag bara och försöker få tiden att gå så det blir kväll så jag får sova. ska försöka plugga lite, men jag orkar verkligen inte.

är ledig ons, tors, fre, lör, sön, mån nu så jag har lite tid på mig till pluggningen annars. och på fredag blir det missions ;) ska även hinna vara med camilla i helgen är det tänkt. och förhoppningvis färga och klippa håret, eftersom att det aldrig blev gjort igår.

träffade loyd en sväng igår också, alltid lika trevligt. natten har dock inte varit lika trevlig, eftersom att de få gånger jag lyckats somna har jag fått en armbåge i ansiktet eller en fot på smalbenet. sara är verkligen vild i sömnen, den som säger annat ljuger.

förövrigt fick jag den efterlängtade tårtan av pottan igår. fyfan vad gott. hon är king på det där med tårtor.

aja, ska göra någon nytta nu. eller försöka åtminstone, sen får vi se hur kvällen blir. har lovat för mycket som vanligt :)

som sara sa igår, halvt i sömnen "killar är fan det konstigaste som finns, efter det kommer trafik och bilar" så sant så sant.

simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Pottisch

Du är inte alls ledig på måndag och VÅGA SKOLKA eller vara "sjuk" ;)

Postat av: fiffomiffo

gaah! va? är jag inte? whywhywhy? :(

2007-05-16 @ 17:08:35
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback