<3


"Sen den första dagen känns det bra och fastän vi har grälat
bråkat, skrikit på varann, så är du alltid fast i hjärtat
och du finns ju alltid där i både lycka, snack och smärta
Du & jag, för alltid, för vi är två vackra själar
Mitt hjärta, min ängel, min andra hälft
Kan inte hitta nog med kärlek, vad jag nu än kallar dig"

"Jag behöver dig här, i både solsken och regn
och Älskling, du betyder faktiskt jorden för mig
Och fastän jag är inne i min egen värld ibland
så vill jag alltid ha det så att vi ska älska varann
du är mitt allt, min sol och mina stjärnor som leder mig
och jag blir fylld av kärlek varje gång som jag ser på dig
Och gråter jag så vet jag att du hjälper mig till skratt igen
och du får mig till verklighet, då när jag tappar fattningen
(everytime we touch) i feel like an angel in heaven
så du vet att jag aldrig kommer lämna vår kärlek
för den är evig, änglarna har viskat vårt namn
till varann, att det är sådan kärlek som är sann
så jag hittade kartan, till slut, tillbaka till vad som ska vara
och kärleken till dig den är för stor att förklara
och allting som vi gör är ett minne för livet
och jag ser inget liv utan dig inuti det"

Anusbananus, i love you :) <3

Kommentarer
Postat av: anusbananus

åh, jag blir så rörd ;(

2007-05-01 @ 19:27:52

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback