haaalå

skolan är igång och det var givetvis hur skönt som helst att träffa alla sköningar som jag inte träffat nu sen före jul.
var sjukt kul att träffa galningen jenny igen.. man får som skratta när man är med henne :)
måndagen började med att jag for till skolan kl 8, såg schemat och insåg att jag inte började förens kring 1, så jag, pottan och jenny satt oss ner och lallade. pottan och jenny drack även kaffe, som pottan spillde ut över hennes vita byxor. och över håret, vilket jag tycket var mycket rolgt =)

sen hade vi väl en 15 minuters lektion eller nåt antar jag. kommer inte ihåg. sen hem till mamma.
tisdagen hade jag bara idrott som innehöll landhockey/bandy, snöfotboll och doppboll. vilket var fantastiskt roligt. 2orna mot 3orna, förrutom tommy som var med oss 2or och styrde upp allt. kul var det iallafall.

onsdag, torsag och fredag har jag inte varit på skolan.
har iallafall sovit hos kix hela veckan, vilket hon inte uppskattat :) eller hon har ringt varje dag och bett mig komma dit och sova men hon har ångrat sig varje gång för att hon inte gillar hur jag håller på i sömnen :) hon påstår att jag breder ut mig i hela sängen och mockar in mig under henne typ. och att jag lägger mig på hennes sida av sängen så hon alltid får väcka mig och be mig rulla mer ut mot väggen så hon får lite plats.

igår var jag ute och gå med ty hur många gånger som helst, och sen en gång til stan och tillbaka med sara och tyzon. sen for vi ut och körde skoter, och sen ringde kix så vi for och hämtade henne också och var och lallade. av någon anledning gillar inte sara när jag kör. hon sitter bara och skriker att jag ska sakta ner och att vi ska byta plats =) nåja, även det var lite underhållande. sen for jag och sara till backen, och sen kom kix hit. men vi var så trötta så vi såg bara lite tv, spelade tvspel, såg film och somnade. sen drog kix, men det har jag inget minne av.

idag vaknade jag, for till annis i karlsborg och mös med henne. sen kom mami och hämtade mig och hon skjutade mig till camilla, sen gick vi till stefan där mamma var. sen skjutsade hon ner oss på stan så vi kunde beställa pizza. sen hem och äta. sen kom jocke och hämtade oss och vi for till nyborg på skotercross, vilket var förbannat tråkigt. eller kul att vara med dom jönsarna, men det var ingen stämning på själva skotercrossen som det brukar vara. så nu går jag bara och längtar till det är i karlsborg och ännu mer tills det är i backen :) och nu har jag just pratat med bid och crw i telefonen och nu ligger jag  bara här i sängen ensam hemma, eller brorsan är ju hemma.
camilla for till jocke och såg fotboll och hon ska väl antagligen sova där, så jag passar på att nyttja hennes dator tills hon kommer hit imorrn :) nu ska jag ligga här hungrig utan mat och vänta på att någon kommer och ger mig något att äta. fast brorsan tvingar mig att laga mat åt han och mig. han har redan tryckt in mitt huvve i micron för att jag vägrade tidigare.

och inatt skulle brorsan trolla för mig sa han. så han rev bort 2 kanter från mackan och bad mig hålla i dom hårt och sätta dom bakom ryggen, vilket jag gjorde, sen tryckte han resterande macka i ansiktet på mig och gnuggade. jag ramlade givetvis ner på golvet och tyzon kom och slickade bort all smör där jag låg helt förtvivlad.
arg var jag..
 
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. sova antar jag. är tröttast i världen, trots att jag sovit många timmar inatt..
men både crw och loyd skulle ringa så det är väl ingen idé att sova. camilla har säkert någon "bra" film på datorn som jag kan se.

aja, bilder kommer på bilddagboken snart..

pöss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha det finns ingen roligare än du Frixan :D Givetvis måste du ju uppdatera och meddela världen att jag faktiskt åt våfflor hos dig i söndags fast jag egentligen inte tycker om, och att jag och fegon mobbades vid matbordet ;D

2007-03-27 @ 18:38:28

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback