sen sist

det har hänt en hel del grejer sen sist.
midsommarfirandet i stugan blev hur bra som helst. jag, sara, lisa och martina for till seskarö kring.. 3 nångång. var tänkt att vi skulle vara iväg kring 1 men sara är inte den snabbaste människan på jorden. så vi for och köpte lite gotta och jordgubbar och så, och sen drog vi till seskarö, drog varvet, haha. och vi hann inte mer än in i stugan så ville vi bada så det var bara att kasta av sig kläderna och hoppa i. sen blev vi ashungriga och började laga mat, och under tiden gick jag och gjorde eld i bastun. så efter världens godaste mat blev det bastu och bad än en gång. sen ut med båten och sådär. och sen körde vi runt i seskarö. haha. var och kollade på graven och gajkade runt där nån timme. sen tillbaka till stugan och chilla och sen hem, eftersom att sara skulle upp och jobba klockan 7 dagen efter.
vi hade iallafall ruskigt trevligt där borta. fast hemresan var inte lika rolig. mådde sämst i världen och när jag kom hem hade jag 39.9 graders feber. somnade rätt fort, fast loyd ringde och väckte mig i vanlig ordning :) när jag vaknade mådde jag fortfarnade dåligt, dock bättre. så jag drog till morsan och åt, spelade kubb, fotboll osv. sen till kixen och umgås med henne, som var ensam hemma. hon sminkade mig och vi blandade världens äckligaste drink och drog på fest, som sög, så jag gick tillbaka till kix. sen kom kix och jocke, så vi lagade lite mat och sådär. sen for jocke, och då kom chris med en stripsmeny till kix, men då for jag till morsan, eftersom att jag inte orkade med mer folk.
och inte kunde jag sova, utan jag låg och spelade tvspel till typ 7.

ställde väckarn på 10 för att jag skulle fara och bada, men needå, jag sov som en sten. tänkte att morsan och stefan skulle väcka mig, men dom visste inte ens att jag var där. så det sket sig. kring 12 ringde pappa och väckte mig, så vi for och badade då. sen övningskörde jag hem, jag är grym! :) höhö

nåja. vad mer har hänt..
jag, kix, sara och lisa var och raggade runt när det då var. lånade morsans bil och sådär. rätt trevligt :)

sen for vi till kix stuga och kollade läget, och då körde även hon bil för första gången i sitt liv. hon visste knappt vars nyckeln skulle in. gick rätt bra faktiskt :)

blablabla.. nu orkar jag inte skriva mer.

imorgon blir det stugan igen, med sara. egentligen med camilla också men hon kommer inte med.

skulle börja körskola med henne men hon har tydligen börjat utan mig, så vi får se hur jag gör med körkortet. rätt less.


nåja, nu ska jag fortsätta med betapetandet, sen sova så jag orkar upp imorrn.

http://fjixen.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men lilla stumpan, det är ju bara boka in körlektioner, vi får ju ändå inte köra samtidigt ju?! =)

2007-06-25 @ 12:46:59

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback