helgen

fredagen började med att jag och min syster ida for till skolan och fick oss tårta, eftersom att linda fyllde 18.
sen gick vi till H och köpte dricka för att Ida skulle mjukna lite och inte vara så blyg. sen satt sara och hon och ritade och sådär.. la pussel. svamlade på lalala
sen kom saras morsa och hämtade oss på skolan och vi drog till happis.. hennes morsa skulle på kurs så vi passade på att fara dit och kolla läget. vi började med att stanna på frasses och flotta.
sedan vidare till ikea och lalalla.. sen fick vi för oss att gå över till finland och alko och köpa oss lite alkohol, vilket vi gjorde. sen kom saras morsa och hämtade oss och vi for mot kalix.
hann bara in och lägga mig i sängen och vila så var sara hos mig, och då var det bara att börja drickandet och se talang-finalen. eller lite av den iallaflal. för sen ringde camilla och frågade om vi skulle komma med henne, lisa och martina till camillas stuga. vilket vi gjorde.
sen var vi där, bastade och badade och sånt där. snackade skit i vanlig ordning.
och sen kom loyd och hämtade mig. fast då blev ju camilla och dom akuthungriga så dom följde med till kalix och for på frasses än en gång. sen drog dom tillbaka till stugan så jag och loyd for och raggade runt lite. man blir alltid gladast i världen av han :) aja, sen skjutsade han mig till kix och jag somnade rätt snabbt.

lördagen vaknade jag och for hem till pappa, hämtade bikinin och for till mamma och la mig.. men jag hann inte ligga länge förens fredrik bad mig komma och spela kort och sånt. så vi roade oss med kortspel, fotboll, studsmatta  osv heeela dagen.. sen var det bara in i duschen och sen iväg och ragga med stina, som fått körkort. sara kom med den briljanta idén att vi skulle fara till haparanda. så vi drog dit och åt frassemat ytterligare en gång.. sen såg vi även att det var bal så vi var och cirkulerade runt där ett bra tag. sen var det bara att fara hem, eftersom att det inte hände mycket mer än så. spelade lite kort med fredrik och jessica och sen har fylleloyd hållt mig vaken hela natten :)

så när jag vaknade imorse var jag allt annat än glad. så jag, camilla och sara for iväg till hennes stuga och badade och solade och sånt. riktigt trevligt. och förbannat varmt.

aja, nu har jag just duschat och sitter och väntar på sara så vi kan fara ner på stan och göra lite ärenden.
ska blandannat köpa hårfärg och färga hennes hår. sen har jag lovat loyd att hinna vara med han också.

varit en riktigt trevlig helg måste jag säga, trots värmen :) och nu är det bara.. 8 dagar kvar!

loyd - världens bästa :) <3

sara, annis, camilla, cäm, kix, pottan, bid

Kommentarer
Postat av: loyd

du är världens sötaste!!

2007-06-04 @ 22:41:39

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback