blabla

nu är allt helvete avklarat, typ. har bara lördagens hotellbesök kvar.
allt studenttittande, 18-årsfirande, baltittande blablabla är över äntligen. idag är jag smått bakfull och försöker ta det så lugnt som möjligt.
gårdagen var jäkligt lyckad, trots stress och blindhet.
kix bjöd mig på egenlagad middag igår, tacobiffar, klyftpotatis och tsatsiki, mycket gott. efter det började drickandet och hon började även göra sig fin. men eftersom att mina ögon var helt odrägliga, och tårarna sprutade orkade jag inte ens sminka mig. sen kom lisa och sara dit och kixen for därifrån. vi började göra oss i ordning lite smått. sen kom även martina dit. men det kändes skumt att vara ensama hos kix utan henne så vi gick till sara och fortsatte. sen traskade vi ner till stan. måste ha tagit över en timme att gå, haha. vi sjöng på och raggade på småpojkar.
sen ner till grodparken och där nånstans tar mitt minne slut.
träffade loyd senare också och då vågade jag inte dricka mer så när vi var påväg hem några timmar senare började jag nyktra och bli bakis. vi gick förbi och mötte annis som ville komma och sova med mig, och sen gick vi hem.
väl hemma halvkröp jag upp i sängen och började frysa som ett cp alltså. jag låg och skakde och annis trodde att jag skulle dö. haha. fyllefrossa till max alltså. hon snackade om att det kändes som att hon skulle få stötar av mig.
sen somnade vi på något konstigt sätt och höll handen, men hon tyckte att jag var så skabbig så hon puttade bort mig.

nåja, vi vaknade imorse, eller idag någon gång och såg att det var fint väder så vi tänkte fara till stugan. men då gick vi och kollade genom ett annat fönster och såg att himlen var helt svart så vi uteslöt det.

sen har vi bara chillat och lallat på hela dagen. nu städar hon mitt rum av någon anledning :)

har även varit och sett när camilla, brorsan och jessica gick balen. camilla var lätt snyggast på stället, tätt fölt av jessica. bilder finns på pixbox och bilddagboken.

och igår var vi och tittade när dom tog studenten. camilla var verkligen gladast i världen och jag blev också sjukt glad för hennes skull, så jag började typ grina, haha. nåja, jag har ju sovit max 5 timamr på 3 nätter så jag skyller på det.

lalalal

imorrn blir det alko på morgonen om vi hittar någon bil. men camilla ska med så hon kanske fixar :) och sen hotto på kvällen. kommer ta det riktigt lugnt. är inte sugen att fara överhuvudtaget men nu är förköpet redan köpt så jag har väl inte mycket till val.

ajaaaaaaaa, ska kjamas med annis nu.

äckelpeckel

take care

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback