5 timmar

nu är det inte ens 5 timmar kvar tills jag fyller 18, känns helt sjukt. har gått och räknat ner nu det senaste halvåret och ju närmre jag kommit, ju långsammare har tiden gått.
nu har jag haft bananus här hela helgen så tiden har gått hur snabbt som helst.

fredagen var jag och pottan på stan och kollade läget, köpte en tröja/klänning vad det då är och sen kom annis och camilla med mig och pottan och kollade på när danne tog studenten. bilder finns på bilddagboken.
sen hem till camilla en snabbis, och sen hem till morsan. då hade vi dock dumpat pottan hemma på näsbyn och annis på busstationen. hoppade lite studsmatta med camilla osv och sen for hon, och då kom bananus hit. vi gick ner på stan rätt tidigt och var där heeeela kvällen. träffade nina och pottan där också. var hemma vid 2 tror jag? aja, efter vägen fick jag en blomma av annis, haha. som hon hittade i en rabatt. mycket artigt. vi tänkte gå till loyd också och värma oss och sånt men han hade somnat :/
nåja, lördagen vaknade vi och.. minns inte vad vi gjorde. vi låg ute och tänkte sola, och vi hann ligga där 10 minuter, sen var det moln över hela himlen. vi svamlade på hela dagen, var inte ut genom dörren (bortsett från när jag sprang ut och in med tvätten) och sen svamlade vi på hela kvällen. söndagen.. minns inte alls vad vi gjorde. vi såg iallafall porr hela natten, haha. finns inget roligare än att se porr med annis och skratta ihjäl sig åt alla lufthuvven.

och imorse for hon hem :( blä. hon skulle till cpkuratorn och prata om sina "problem" som hon inte ens själv känner till :)

nåja, sara har iallafall bokat mig ikväll. hon ska sova här så hon kan vara först med att säga grattis, men annis hade tänkt ringa mig 10 i 12 för att vara säker på att hon hinner gratta mig först.

morgondagen är inte särskilt planerad, vill bara slippa all uppmärksamhet. men ikväll ska iallafall camilla och sara komma hit och fika, eller det är dom som bjuder på fika, eftersom att dom inte hinner någon annan dag. inte jag heller för den delen.
imorrn ska jag iallafall till farmor och fika lite, säkert till mamma också, och här hemma. och sen ska jag och kolla när brorsan, jessica och camilla går balen.

onsdag är en hemlig dag, torsdag tar camilla studenten+fest, fredag fest, lördag hotto. kommer bli nice.

nu pratar jag med loyd i telefon och är okoncentrad, så jag ska fortsätta med det :) okejråhejrå


4 timmar, 18 minuter.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback