kidnappad :(

sara det anuset har kidnappat mig idag, haha.
tidigare idag var jag hos pottan och umgicks och vi gick och köpte läsk, sen kom sara och hämtade mig och jag glömde min läsk hos henne sen. hon envisades om att hon skulle dricka upp den men jag försökte göma den.
en halvtimme efter att jag kommit hem:
frida säger:
du är en stuga
Saaraaaaaa / säger:
du är min trocadero (a)
frida säger:
åååååh
frida säger:
neeeej, har jag glömt den? =(
Saaraaaaaa / säger:
(a)
frida säger:
kom hit med den, drick inte. jag har hiv, aids och hepatit c

en timme senare kom hon hit, och då stod jag utanför och trixade med bollen, hon sträckte ut flaskan och jag råkade kasta in bollen. sen ser jag att hon druckit upp halva så jag hoppade in och la mig i baksätet och skulle slå henne, samtigigt som jag hämtade bollen. då drog idioten igen dörren och gasade iväg. och där satt jag utan skor och allting. nåja.. hon drog iväg med mig runt i kalix och körde som att hon hade stulit bilen och skrek att jag skulle göra som hon sa om jag ville ha kvar livet. sen stannade hon mitt i stan (typ 4 km hemifrån) och bad mig gå hem. men jag vägrade ju givetvis.
höhö, hon är rätt söt den där.
i övrigt har jag inte gjort så mycket. vaknade med kix, körde hem henne, for till pottan och var där hela dagen, sen med sara, och nu sitter jag här och försöker få tiden att gå så jag ska kunna sova.

ivan den dalken ringde nyss och bad mig komma och festa med han på rallygrejen imorrn, men jag har ju inga pengar kvar av någon anledning. fast han sa iofs att han kunde betala, men icket :) aja, vi ska styra något här någon dag, var som länge sen jag umgicks med han :)

nu blir det nyktert till nästa helg har jag och pottan kommit fram till, sen blir det umpari igen :) eller torneå iallafall, vi tänkte kanske prova något annat också :) och förhoppningsvis kommer soppe med, kommer bli nice!

bilddagbok

puss och hej


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback