igår

igår var det röjj som fan..
pottan fyllde 18 i söndags, så jag hade lovat att följa med henne på krogen så fort som möjligt. och i går var det tydligen dags.
först på morgonen for jag ner på stan och skulle hitta mig nå kläder, pottan kom givetvis med. vi gick runt och sökte och sökte men hittade ingenting, lagomt less studsade jag in på vero igen, som jag hade varit på hela dagen utan att hitta något på. och där hittade jag en tröja som jag egentligen inte ens ville ha. men bara för att köpa nåt iallafall. skulle gå och hämta ut pengar och inser att mitt bankomatkort är borta. gode less. började tänka på vars fan det kunde vara och ringde till morsan. hon hittade det under sängen hos henne, så jag ringde sara som kom dit med mammas bil och lämnade kortet. jag köpte tröjan, sen skjutsade sara hem mig och pottan.
hoppade in i duschen och började sminka mig. där började jag även smådricka lite. kände att jag började bli lullig och försökte dricka vatten som fan för att det skulle gå över. men när jag var hos pottan ett tag och vi hade hunnit på rimi och så så hade det istortsett gått över. vi tog upp drickandet där och sen kom även soppe dit.

samtidigt ringde morsan och sa att dom var på g att hämta mig, så vi drog på den nya kinesrestaurangen. har inte käkat kinesmat på skitlänge så det var hur gott som helst :) och stefan bjöd ju. fick även en lyckokaka där det stod "you will make good decisions" yeye.

nåja, pottan smsbombade mig och sa att dom sa att jag skulle komma tillbaka snabbt. så jag for dit och vi började köra ölspelet. då hade nina även kommit dit, fast hon var nykter. vi sprang till rimi än en gång och köpte oss en kortlek och ölspelet var igång. givetvis fick jag _alla_ straffklunkar och jag for iväg rätt snabbt. pottan däremot fick inte dricka nåt typ. så jag drog en rövare om att jag kunde ett ölspel som var kul, och hon gick med på det.
det var så att jag skulle hålla i kortleken och dra 3 kort, ett åt gången, och hon skulle vara tvungen att klunka antalet det stod på kortet, på tid. hon hade otur och fick bara dom högsta korten och klunkade om det var 13 klunkar på 20 sek. sen var även hon borta :)
sen lallade vi på och sånt där, och sen kom även nadine och aleksi dit och vi körde lite mer ölspel.
minnesluckor..
sara kom iallafall coh hämtade mig.. och pottan tror jag det var. och vars dom andra var vette fan.
sen var vi iallafall på hotellet. och det ska vi inte prata om. mitt minne räcker inte.
men på bilderna sjunger vi iallafall kareoke.
sen vet jag iallafall att jag började må dåligt och bad sara hämta mig, och då for jag till dj och tog en "nightwalk"
med leffe som han säger, pratade på och sådär bara. yeye
aja, hur som helst så var det sjuuuuuuukt roligt! :) jag visste att det skulle bli kul med dom där tomtarna. lätt roligaste kvällen.
lördag blir det en repris.
måste till pottan dock och hämta mina grejer och utvärdera kvällen. hände nog lite grejer som inte borde ha hänt känner jag på mig, haha. aja, det får man ta. och jag dansade för första gången i mitt liv igår! och det var tillochmed kul. men det kommer aldrig mer ske. drack även öl för första gången utan att spotta ut det. och det gick bra det med :) höhö.
nadine, fyfan vilken festprisse. haha sjukt skön tjej. soppe och pottan likaså. även aleksi betedde sig bra med kvinnofolket.

orkar inte skriva mer. ska lägga mig igen och hoppas på att ingen väcker mig. jag mår ju som jag förtjänar idag kan jag ju meddela.

bilder kommer in på bilddagboken snaaaaaaart.
http://fjixen.bilddagboken.se

puss och tja

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback