gårdagen

haha gårdagen blev faktiskt lyckad som fan.
kan börja med att berätta om kvällen innan. sara kom hit kring 12 eller vad det kan ha varit. stirrade på mig och sa "frida.. lova mig en sak. sminka dig aldrig mer.. du är så söt lalalla. världens finaste" tänkte att hon bara var trött. sen somnade hon direkt typ. jag somnade kort efter.
och igår när vi vaknade låg vi kvar i sängen och pratade ett tag, trots att jag var i sömnen och knappt kommer ihåg att hon varit här. sen drog hon iallafall hem och hämtade kixen och sådär. direkt jag hoppar in i bilen börjar hon berätta för kixen och mig hur mysig jag hade varit. "du var så mysig inatt. fjäskfjäsklalal du låg och strök mig på huvudet och la dig i princip på mig. och nu har du smink på dig igen. fyfan, du ska inte ha smink. du har ju så fin hy och lalal" och efter det var jag tvungen att fråga vad hennes problem var :) men det visade det sig att jag hade slagit henne på huvudet (inte strykit som hon sa), och det var troligen det som fick henne att fjäska så. hon som annars är så jävla bitter.

nåja, vi for mot luleå, och i stan släppte vi av kixen så hon fick träffa alleballe, och jag och sara drog mot storheden. eftersom att vi hade världens coolaste s80, som inte ens var våran så tänkte vi att det är lika att skämma ut sig lite. så vi drog på högsta volym och började dansa och lalla. men kixen den mesen har ju bara ola och lugnafavoriter på hennes skivor så jag kan tro att det såg smått patetiskt ut.
nåja, vi lallade runt där och sånt och sen for vi och hämtade kix och for hem mot kalix igen.

aja, sen stressa som fan. insåg att jag inte käkat något på hela dagen så jag började göra nudlar och tänkte passa på att snabbduscha under tiden. men efter duschen gick jag upp på rummet och började göra mig i ordning för fest och kände hur det luktade bränt som fan. då hade vattnet kokat bort och nudlarna bränts fast i botten och det var svart ööööverallt. men jag hade inte tid att fixa det så jag stressade vidare till pottan där nina och pernilla också var. jag hällde i mig några till smirnoffs och sen for vi på rimi och handlade lite nödvändigheter och sen for vi mot finnelandet :) haha ja, jag vet inte vad jag ska säga. bilresan kändes som 5 minuter och jag vet inte riktigt vars vi for. men jag pratade med pottan idag och vi var iallafall på frasses och sen for vi på shell, sen till lizzi och lallade och sen for vi på umpari i torne.
jag vet inte ens att vi var på frasses men jag hade iallafall börjat skratta som en gris eller vad hon sa, och blabla. ingen aning. sen for vi på shell och skulle köpa plåster för jag hade såna skavsår. men dom hade inte, så jag bad herrn i kassan beställa hem lite sånt och sen gick jag och tänkte köpa mig träskor i storlek 45 för att slippa skavsåren. men det fick jag inte.
sen for vi iallafall mot lizzi och jaa, haha. heeeelt svart.  hoppas pottan har en mer utförlig förklaring.
på umpari iallafall så träffade vi nå lallare som vi var med hela kvällen. och jag drack öl, igen, haha. tro det eller ej. aja, jag har faktiskt inte så stor aning om vad som hände där inne, men jag vet att vi hade förbannat trevligt i vanlig ordning. och så kom det ju någon stockholmsidiot i 30års åldern och började mucka, och det var bara 10 min kvar tills dom stängde så vi gick ut och stod där och lallade med dom där nissarna ett tag.
pottan fick tolka en hel del, eftersom att hon kan både finska och engelska och jag kan inget av det. och dom pratade knappt någon svenska. och vi har lurat dom mot kalix på lördag så vi kan se the puuudels med dom. men ihelvete att jag ska dit. ska inte dricka på evigheter.
det var knappt så jag tog mig till datorn och nu när jag väl är här sitter jag knappast stadigt :)

och i fyllan igår lovade jag annis att följa med henne på stan, så jag var så illa tvungen att pallra mig upp och fara dit, men jag var inte alls i form så sara kom och hämtade mig. och då nämnde hon att jag lovat att komma och käka med henne och pantertanterna. som att jag är i form för det :)

aja, jag mår som jag förtjänar. men det är värt det. vill till umpari igen, riktigt chill ställe. fast som pottan alltid säger till mig "det spelar ingen roll vars man är, bara man har rätt folk med sig" och pottan är rätt folk som fan :) vilken jävla festprisse, haha.

nu orkar jag inte skriva mer, sara kommer ändå och hämtar mig snart så jag kanske ska dra på mig lite vettigare kläder och försöka klarna lite i huvudet.

okejråhejrå

bilder på
http://fjixen.bilddagboken.se btw =) och kolla pottans blogg också http://leea.webblogg.se

Kommentarer
Postat av: Pottan

Haha, en heelt sinnesjuk kväll, du har då glömt bort en miljon saker som hände under kväll ;) Men jag får fylla i resten så, tack för igår bruden de här ska göras om ! :)

Postat av: Jens

Ja det lät rätt stimmigt i bakgrunden på hemvägen, pottan var galen! ;)

2007-07-19 @ 20:18:07
Postat av: fiffomiffo

pottan: kanske för att jag inte har något minne av vad vi gjorde, höhö..
jesse: haha ja men det är hon alltid ;>

2007-07-19 @ 20:27:34
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Pottan

Haha, men jag ahr fyllt i lite iaf :) Jaag galen? Nää nu svammlar ni allt jag är aldrig galen juh bara när jag känner för de ;)

2007-07-19 @ 22:09:00
URL: http://leea.webblogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback