veckans bravader

har haft praktik hela veckan vilket har varit nice, bortsett från att jag blir totalt hjärntvättad. har istortsett alltid nåt att göra, men jag kan verkligen inte sluta titta på klockan. och speciellt inte när jag väl börjat kolla på klockan. om vi säger att klockan är 11.26 så måste jag räkna ut exakt hur länge det är kvar till klockan 4 då jag slutar. och i det här fallet är det ju 4 timmar och 34 min kvar, då måste jag räkna till 34, 4 gånger. och sådär håller det på.
imorrn ska jag vara med distriktsköterskorna, och dom far runt överallt så tiden lär gå snabbt, förhoppningvis.

camilla och sara har hunnit sova hos mig varsin natt i veckan också =) alltid lika roligt.
haha som jag och camilla skrattade åt en taliban jag skrev med på msn. han ville starta ett röstsamtal över msn så klart vi ställde upp. camilla skulle vara artig och hälsa mr.taliban välkommen
- hello
- hello, welcome to sweden
- who are you?
- i'm fridas kompis
- hello
så här långt ligger jag och camilla över varandra och bokstavligt talat skrattar ihjäl oss
- heeeeello?
- hahahahahah
- onehundred time hello!!!!!!!


sen har jag bara sett film..

i fredags däremot var jag med annis, vilket var jäkligt länge sen så det var najs :) vi lallade på som vanligt, och gjorde tejpsvärd
i lördags var jag i happis med mamma, stefan och elin men det var så snorigt mycket folk så vi orkade inte ens kolla på nåt på IKEA, utan gick bara igenom.
sen kom kixen så vi såg film och mös på.
idag for jag och sara och såg camillas match, hon är kung.
och nu är jag hos camilla =) orkar inte skriva nåt, är inte alls på humör. vi ska se film, äta godis och sova, as usual =)

pappa var och fixade något i mitt rum och när han skulle gå ut upptäckte han att en bh och ett linne hängde i en tejpbit i hans socka. hahaha
han sa "kvinnor", suckade och gick ut. för det är verkligen stökigt på mitt rum, och fuuuuullt med tejp efter annis visit :)


 camilla, sara, annis, kix, bid, jens, pottan, love you<3
aja, take care.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback