who put the bomp

nu har jag sagt hejdå till anton.. kändes tungt. kommer sakna han en del, som jag sagt tidigare.
känns ännu värre att veta att han också tycker det är jobbigt. nog för att jag vet hur mycket han saknar läffe och gänget i lycksele, haha.

annars har det varit en bra dag. typ. ringde annis vid 11, hon svarade, sa ingenting, jag skrek, och hon sa "vem är det som skriker under täcket? jag trodde du var väckaren". bussen gick 12.25 eller 12.40, och jag visste att i annis tempo skulle vi inte hinna. när vi kom till busstationen typ 12.39 sprang vi till bussen, men näedå, den gick inte alls till happis, den hade gått för en kvart sen. och nästa buss gick 14.45 eller nåt annat onödigt. så vi strjekade och gick upp på folkan där johanna och empan var. empan skrev teori så vi satt och underhöll johanna tills hon var klar.

sen gick vi runt stan och lallade, och bestämde oss för att prata engelska hela dagen. det glömde vi när vi satt på bussen och kom inte på det förens vi skulle kliva på bussen hem. "i have some wet shit in my eye", givetvis misstolkade annis och det blev dagens samtalsämne :)
vi fick oss lite vuxendricka och lite mat, och sen for vi hem. båda somnade direkt vi satt oss i bussen, till mina värdelösa låtar jag har på mobilen. annis vaknade av att 2 zigenare satt och skrek och bråkade, och hon körde en armbåge i sidan på mig så jag vaknade givetvis också.

sen har jag lyssnat på fittmodos match. asen förlorade, mot skellefteå. surt.
tälje vann med 7-0, vilket inte heller kändes så bra. däremot vann hv med mitt 4-2 resultat.

sen har jag bara suttit och pratat med jimmie i telefon och hört hur han och hans kompisar sprungit runt nakna och tagit på varandras kön och druckit öl som galningar. "det är otur" det är det :)

nu ska jag gå och ta igen sömnen jag inte fick inatt. har druckit lite fnitterdricka, men blev mest bara trött av det. när jag lägger mig kommer jag mest troligt vara pigg igen. det är otur :)

all i want for christmas is you


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Det är otur det ; )

2010-07-21 @ 21:01:31

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback