party

det var fan bra. patte är det bästa som finns, seriöst.
annis är en galning. resten vettefan. sitter här nu som den cpskadade jävel man är, och dricker min julmust och vill bara spy åt alla spritflaskor som ligger här inne. pottan försvann iallafall, och jag har hennes nyckel, och hon sa att hons kulle komma hit och sova. fast det sa sara och annis också, men dom ville inte, så pottan dissar säkert också. det är fan typiskt :) jag måste gå och häva in mina fötter under täcket nu. dom är fan av is. allvaligt.

you make me feel;-*

nordman är fan också bra. jag älskar han. hade det inte varit för patte och skröder hade jag fan gift mig med han. jag har iallafall tagit i han nu. det är alltid nåt. camilla, suck on that! hahaha. jag och camilla är smått besatta av nordman, dock bara i hemlighet.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback