nytt år, nya möjligheter

får väl se hur det blir. 2007 har varit både bra och riktigt åt helvete. orkar inte gå in på detaljer.
jag är iallafall glad att camilla kom in i mitt liv (igen) och fick mig tillbaka på rätt bana. utan henne hade jag förmodligen legat i nåt dike nu och väntat på bättre tider :)

snart kommer sara hit och lägger om armen, sen ska vi ta en promenad tänkte vi. rensa i hjärnkontoret lite. hon måste ju utvärdera massagekursen som jag sett fram emot, men missat pga armjäveln.

och igår var kixen här och mös med mig. vi såg några filmer och svamlade på som vanligt.

igår klädde jag inte ens på mig, så jag ställde väckaren imorse för att stiga upp, och inte sova bort hela dagen. det lyckades jag iofs med, lite senare än vad väckarn ville dock. men då sitter jag här nu, tröttare än fan, och ser på lotta på bråkmakargatan. tänkte hoppa in i duschen, eller badet vore kanske skönare. sen måste jag fara och köpa lite laster.
äh, hörs!

love

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback