luciavaka

yep, jag och pottan gör ett tappert försök att hålla oss vakna inatt.
tanken var att vi skulle supa oss igenom natten, men då fick vi veta att det var inatt man vakade, och inte imorgon, så vi tänkte att vi pluggar istället, men det har det inte blivit mycket av.
har gjort våfflor, eller jag gjorde smeten och pottan pillade in dom i järnet. och gott var det :) sen drog jag på mig hela munderingen och följde pottan ut och röka, haha. då hade jag alltså mina kläder+palestinasjal knuten som en muslimmössa, pistvaktmössa, morgonrock, rutig jacka och kängor. riktigt snyggt kan jag lova.
nu sitter vi och gör.. ignenting. ska nog plugga :)

imorgon ska jag och kolla när lillebrorsan är stjärtgosse. han sa "våga komma och kolla på mig när jag står där med en dumstrut på huvudet", bara därför ska jag dit. så sara kommer och plockar upp mig här vid 8, och jag lovar att jag tar död på mig om jag har somnat då.

har varit rätt effektiv idag. var tillochmed på skolan, inte för att jag fick så mycket gjort men.
jag, sundbom och pottan drog till alko, eftersom att sundbom tog körkort i måndags. grattis till det :)
sen traskade jag och sara på möte, sen hem, lagade mat, sen hade vi någon form av läkarkontroll på varann. vi gick igenom varandra från topp till då med en lampa, och sara sa vilka symptom på olika sjukdomar jag har. haha det var mindre charmigt iallafall. vi kollade.. överallt. typ.

jaja, sen har jag städat. badrummet, hallen och rummet. och jag har fan tillochmed skurat. däremot har jag skyfflat undan alla saker. har man inte plats, gör man plats. förrådet är då överfullt nu iallafall.

jaja, nu ska vi klotterplanka och styra oss nåt vettigt :) bilder kommer kanske sen

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback