i'm sick of this

gah vad less. alla som jobbar inom vården och som har passerat 30, är helt pantade i huvudet.
och alla som ifrågasätter och försöker tvinga mig till akuten, är också pantade i huvudet.
vafan, det är min arm och mitt problem, som jag sa till akutpersonalen senast idag. jag är väl stor nog att själv kunna avgöra vad som känns bäst. då spelar det väl ingen roll om skenan är av gips, plast eller trä.
blir galen.
mamma börjar gnälla om armbågen, eftersom att den växer snett från nån av dom andra gångerna då jag brytit den. skulle vara passande om den behagade att växa ihop rakt den här gången :)

inatt har jag iallafall inte sovit en sekund, av olika orsaker. fram mot morgonen däremot när jag äntligen kunde tänka på något annat, än det som höll mig vaken, så började cparmen mucka. och ont gjorde det.
klockan 9 hade tydligen jimmie ringt, vilket jag inte har något minne av. vaknade vid 2 i datastolen, och då hade jag lindat bort alla 3 bandage, tagit av stödgrejen och skenan, utan att minnas det? haha.

aja, nu är jag tröttare än satan och ska nog sova snart. inga mer piller för min del, haha.

har varit med sara idag. she take my pain away, hoho. har varit och muckat med akutpersonalen mer än 1 gång, sen har vi rest runt hela jorden för att hitta vad det då heter som ska avlasta. sista stationen var hos sara, och där fanns det minsann. sen har vi bara lallat på. spionerat på nakna gubbar i bastun blandannat.
imorrn är det massagekurs, en 2-dagars. kul att jag kan vara med. får vänta tills nästa jävla år. gah!

första hockeymatchen efter juluppehållet var nyss. hockey är fan bättre än alla piller i världen. skröder gjorde 2 ass, och 2 mål. av 5 möjliga. så jävla gud. älskar han. 5-2 blev matchen iallafall, mot luleå. var rekord i swedbank tror jag, fanns bara 10 biljetter kvar :) och salle spelade sin 600e match med modo.

jaja, bastun är bokad för nyår och maten är planerad. kommer bli mys.

sara i bilen idag
- när du bröt lillfingret tejpade ju pappa ihop det med eltejp
- när jag bröt mitt lillfinger?
- nää fingret satt väl ändå på mig, fast du bröt det
- hahaha det minns jag inte?
- men du slogs ju med kixen, och jag gick emellan och sa "bryt", men du tog det lite för bokstavligt, och bröt mitt finger på mitten
- hahaha

men hon har faktiskt brytit min arm en gång, så det går jämt ut

nu har vänstern sagt sitt. måste lägga mig, natti!

ajlajkjoalot

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback