5 juli

igår fyllde min "söta" lillebror år, 12 år för att vara exakt. även om jag aaaalltid tror att han är typ 10.
aja. natten innan det somnade jag inte förens efter 5 nångång, och klockan 10 stormade farmor, farfar, farbror, farbrors fru huset. och ljudlösa som dom är var jag uppe på 2 sekunder. aja, det är en annan historia.
jag gick mest runt som en levande död och försökte se glad ut, men misslyckades. alla påpekade att jag såg trött och sliten ut, och att jag kanske skulle gå och lägga mig igen..

sen kom iallafall min kusin och dom hit, haha. hon är typ kaxigast i världen. för att vara 6 år. sa att jag var en stor skit osv. fast vi lallade på och hoppade studsmatta och sånt, och lekte hennes hemmagjorda lekar (som hon säger är asroliga, fast att hon bara improviserar dom).. sen hände väl inte så mycket mer. var med pottan en sväng, låg i en lekpark och pratade och sånt där. gungade även på nån jävla get eller nåt och gjorde århundradets vurpa. hahaha. pottan höll på att skratta ihjäl sig.
sen när vi satt på gungbrädan och pratade, så ramlade klantarslet ner. jag försökte hela tiden nå marken, men lyckades inte. det var iallafall hysteriskt roligt :)
käkade lite kebabtallrik och så.. blablabla inget vettigt alltså.
hyrde en helt jävla värdelös film också, the return. varken jag eller loyd fattade ett skvatt..


och idaaaaaaaaaaaaag har jag inte heller gjort så mycket. vaknade efter 1 nån gång, låg kvar hela dagen i stortsett. hann bråka med lillebrorsan också, eller slåss snarare..
jag kletade lite idomin på hans kind (allt var med kärlek) och han kallade mig fula saker, som jag måste censurera. vet inte vars ungen lär sig alla ord (a) aja, jag tände till och skrek nåt fult tillbaka. han drog upp en känslig sak, som jag har varnat han för att nämna. har hotat han till livet flera gånger. men idioten drog upp det ändå. så jag gjorde det jag var tvungen att göra - springa ut och slå ner han.. körde in en eller flera naglar i hans nacke, där han redan har djupa sår och skorpor från tidigare fighter. vi skrek ytterligare några fula ord åt varandra och sen gick jag och ringde till mamma och skrek att jag inte klarar av att vara kvar i det här dårhuset en sekund till. hon ringde upp min lillebror och berättade att han skulle skärpa sig, och då hör jag hur idioten börjar snyfta från vardagsrummet, bara för att få mamma emot mig. så förbannad som jag var fortsatte jag skrika fula saker, den här gången ännu fulare.. mamma hörde, och ringde upp mig. hon berättade att jag var omogen, vilket är ett ord jag inte tål att höra. och sa något i stil med "men du är 18 år. visa att du är lika mogen då. och om du inte klarar av att vara hemma med han så är det ju bara att du far därifrån".  förbannad som jag var tog jag väskan och gick ut, skrek några väl valda ord åt cpet till bror och smällde igen dörren.

sen for jag och sara och hyrde film, linas kvällsbok blev det (sara valde), och massa godis och chips. som vi for till sara och såg (godiset åt vi), och utvärderade helgen i vanlig ordning. sen drog vi varvet på stan men det var inte en kotte där. så vi drog till rais, bredviken och k-borg, där det inte hände så mycket mer. haha. vi for runt med musiken på högsta volym och sjöng och hade oss, mycket trevligt.

sen när jag kom hem hade även mamma kommit hem.. hon frågade vars jag hade varit och om jag ville ha varma mackor. jag svarade "nej, du snörde ju ut mig" och smällde igen dörren.. sen ångrade jag mig och gick och åt med mamma och stefan iallafall :) då berättade mamma att hon mötte saras bil, och jag sa att det var vi som körde, då frågade hon varför jag inte hälsade, jag svarade att jag var arg och kollade bort. då skrattade hon och tyckte att jag var patetisk. så nu sitter jag här i mitt rum igen, och är lika arg som tidigare. grr.

jaja, jag tänkte se någon film nu, och prata lite med loyd kanske.. han är ju som trevlig :) han har dock börjat få en viss attityd som vi ska träna bort, haha.

pöss

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback