Lördag

Det känns som att det är kanske.. typ.. onsdag idag. veckan har gått så snabbt och jag har inte hunnit göra någonting.
igår låg jag och väntade på att min gode vän viktoria skulle komma hit, men hon tyckte det blev så sent, eftersom att vi ändå skulle fara till henne och sova sen. så jag började gå dit, men då kom loyd och tog upp mig efter vägen, sen for vi till kix och hämtade henne, ner på stan och köpa godis och sen till kix igen. och medans kix gick in och tjurade (för att vi käftats lite på msn tidigare) så satt jag och loyd kvar i bilen utanför henne. pratade och så.
sen for vi och tankade och sen for vi till kix igen. mycket trevligt :)
sen gick jag in till kix, vi pratade lite, masserade varandra och spekulerade lite om meningen med livet. vi kom fram till några störda saker, och började givetvis skratta åt att vi ens tänkte sådana tankar.
kix tyckte tillexempel att det var konstigt att vi som milimetersmå (i magen) varelser med inget blod alls kan få så mycket blod som vi har nu. "för vi har ju inte direkt druckit blod" haha. men jag sa att det iallafall måste finnas någon logisk förklaring till det.
loyd tyckte det var konstigt hur en människa kan växa. även det har ju en logisk förklaring :)

sen pratade vi om varför man ens finns. alltså.. varför jorden ens finns. det enda man gör är ju att kämpa för att överleva och söker en mening med livet. men det finns ju lixom ingen.
sen började vi fantisera om hur allt skulle se ut om ingenting skulle finnas. kixen såg det som att jorden bara gled ut ur hennes synfält, men att hon fortfarande såg rymden så att säga. och sen kunde hon inte tänka längre.
jag såg en ljusgrå färg dra igen en dragkedja, och sen var allt borta. haha

nåja, kort efter det somnade vi iallafall och vaknade imorse av att loyd ringde och väckte mig i vanlig ordning :) sen var det bara för kix att göra sig klar och fara och titta på fotboll, och för mig att traska hem.
nu ska jag sitta och vänta på att kixen och loyd kommer hem från deras fotbollande och sen ska vi nog fara på bio i luleå.
funderar på att göra någon vettigt av dagen.. typ.. plugga. om jag orkar, men det gör jag förmodligen inte.

annars är jag hur trött som helst så jag skulle kunna somna, men för att somna behövs oftast en film, och jag har ännu inte lärt mig hur man bränner dom. så jag ska väl lalla på med det och sen sova en stund. känner att jag behöver det :)

funderar även på att gå en sväng till mormor och morfar och se vad dom sysslar med, men det blåser nå så förbannat så det känns inte motiverande.

åkejråhejrå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback