kvällsaktiviteter

Okej, det ryktas om att det är valborgs snart och att jag ska ut till någon stuga och grilla och sådär. Vi får se hur det blir med den saken.
Igår var jag på skolan en sväng och sen var jag med annis och loyd. Vi var ute och raggade och provåkte turbo. Jag som trott att jag är livrädd för att åka bil hade tydligen fel. Annis om någon är verkligen rädd. haha. hon satt i princip och grinade i baksätet och hotade med att ringa polisen.
Sen skjutsade loyd hem oss eftersom att annis satt och sov i bilen. men givetvis blir hon hur pigg som helst efter att vi tvättat bort sminket, och hon är inte att leka med :) så vi lallade på ett tag och sådär och nu har hon nyligen farit härifrån.
nu är jag hur trött som helst och har just vilat en stund och städat ihop lite på golvet, och snart ska jag fara på missions och lär inte vara hemma förns imorrn.

stefano har 40års fest ikväll och brorsan ska på fest så jag och kix har hela huset för oss själva ikväll, vilket vi ska nyttja :)

aja, jag är tydligen för trött för att skriva någonting nu. jag återkommer :)

kix, annis, loyd, camilla, sara, pottan, jenny, bid <3

fjixen.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte dax att bete sig som en vuxen snart. Eller ska du skriva skit på många andra bloggar med ??? Jag har vuxit nu och skiter i er ungdomar.

2007-05-01 @ 02:17:34
Postat av: fiffomiffo

du om någon beter sig ju som allt annat än vuxen. se bara på allt du skrivit. allt du skriver och allt du tycker är skit, som jag har sagt tidigare, så håll käften nu.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback