kissväder

fan vad jag hatar sommaren, och halvsommaren. bara äcklig värme, äckliga insekter, äckligt regn, äcklig vind, äckliga människor utan kläder. hujj!
tragiskt att vintern har gått så snabbt iår. har knappt hunnit njuta av den.

igår var jag allmänt less och irriterad hela dagen, så kixen kom hit och lyssnade på vad jag hade att säga och sen somnade vi. jag sket i skolan igår, samt idag. så jag och kixen låg och sov skönt imorse men givetvis ringde loyd och väckte oss kring halv 11, och då var det ingen idé att ens försöka somna om. så vi tog gammelvespan till kixen där vi sminkade oss och sånt och sen for vi ner och fulade oss på stan. på stan åt kixen lite och vi träffade sara och uträttade några ärenden och sedan hem igen.

nu känner jag mig lika less och irriterad som igår. och trött som fan.
så jag väntar bara på att kvällen ska komma närmare så jag får umgås med viktoria igen. vi funderar på att fara och se bio i lulle, om vi hinner. annars far vi dit imorgon. båda är lika spylessa på kalix och vill se något annat för omväxlings skull.

nåja, jag måste plugga nu, trots att det är det sista jag känner för att göra.



kix är allt <3

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback