SMACK THAT!

smack that, all on the floor, smack that .. lalalaa

idag har jag bowlat med pottan, helle, jenki och soppe, haha jag sög verkligen. och pottan kunde inte riktigt hålla sig på fötterna, hon halkade omkring på golvet och in i väggarna (inte för att hon tog sig upp för trappen utan att ramla heller). soppe kastade klotet 20 meter upp i luften varje gång så hela stället skakade och jag var bara värdelös :) det var najs iallafall.

smack that

sedan fick pottan följa mig till stan för att köpa en grej, men jag köpte allt utom det jag skulle köpa, vilket jag kom på när jag satt på bussen påväg hem. haha, ha aldrig vita byxor i min närhet.

mja, sen har jag pluggat som ett jehu och jag tror jag börjar lära mig iallafall lite.

imorrn har vi öppet hus så vi börjar inte förens 3, vilket betyder att kixen ska komma hit och spela tvspel med mig hela natten. mariokart+007+nätter+kixen=kärlek.

och på fredag kommer big momma hit och sover, på lördag ska jag vara med sara, på söndag är det match. fullt upp den här helgen också med andra ord, vilket är trevligt. yeye

i miss my big momma and deras kylskåp och lukt. vi har en del att prata om young lady! :)

har sett århundradets bästa filmer; when a stranger calls (eller nåt sånt) och flightplan. smack that, give me some more.

jag och minifrida ska förhoppningsvis styra nåt till jullovet, ser fram emot det. var ett väldans bra tag sen sist.

aja, tvn kallar.

kärlek!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback