big momma<3

haha vilken jäkla helg alltså, hittills iallafall.
igår städade jag, det var faktiskt riktigt najs här inne. sen kom camilla och jaa, nu är det allt annat än najs iallafall. vi skulle käka godis men båda var så mätta så vi orkade inte köpa nå så vi låg bara och jyrade och såg idol. och camilla tog hit sin dator men då var det nå krångel med hennes trådlösa internet så pappa höll på att dona med det några timmar, sen var datorn fit for fight och då laddade vi ner låtar till tusen och låg och dregglade över, ja. eller det var mest camilla som dregglade men jag hängde på. och det är nåt knas alltså, för alltid efter klockan 03.00 får vi heeeelt cpryck, även inatt. camilla började tokskratta för att jag råkades säga ett ord på ett roligt sätt, och sen var det igång. jag har sån sjuk träningsvärk i käkarna idag, har aldrig haft det förr alltså :) ja, sen fortsatt hon dumförklara mig för saker jag gör och säger, vilket var sjukt roligt :)
och idag vaknade vi kring 12, båda var hungriga som grisar men vi hade nada mat hemma så pappa drog och handlade, 7 påsar = mycket mat = 2 mätta flickor.
sen har vi legat i sängen och sett film och jyrat vid hennes dator, som då är bärbar och blev så sinnesjukt varm efter ett tag så båda började löka sönder, så nu är fönstret öppet och jag fryser om fötterna.

halv 3 kom vi på att vi ville ha godis till hockeyn som vi trodde började vid 7, men icket. den började 3. så vi gasade på lite maskara och kläder och ner till draggen och köpte godis och kom hem lagomt till matchen. men inte fan visade dom den :) så vi såg modo-djurgården istället, vilket var trevligare. modo vann, luleå vann (mot timrå!!!) och hv förlorade. kunde inte ha blivit bättre alltså. och nu har camilla sminkat mig, och sig själv. jag är riktigt snygg nu, med allt glitter. ingen vardagsmake alltså. men pappa ville att camilla skulle sminka han likadant imorgon så vi får väl se :)

aja, nu börjar vi lugna ner oss lite iallafall. sen ska camilla fara kring 9, och då ska jag till sara och vara med pantertanterna ett tag, och sen till mamma och sova skulle jag tro.

och imorgon är det hockey. kalix - rosvik. 1600 tror jag. vilket blir najs.

och på måndag får jag träffa mina wonderbara flickor igen. nyman och jag har en del att prata om :)
sen vill jag vara med annis också, och med kix, men dom 2 har aldrig tid.

har nya bilder jag ska lägga upp på bilddagboken också, så var beredda.

ajaaaaaaaa, det var nog allt. nu ska vi lyssna igenom alla nya album, och jag ska kolla igenom alla bilder camilla skickat, sen är det dags för mys och film, om vi hinner.

loooove

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback