wööörd

Idag har det varit en sån här sinnesjuk dag.
Jag har gått från världens lyckligaste till världens olyckligaste, eller till mindre lycklig iallafall och jag hatar det! jag hatar att inte vara glad. anledningen tänker jag inte ens gå in på.

jag har gråtit ikväll. Det är skönt att gråta, jag gråter sällan och aldrig och när jag väl gör det är det som en befrielse.
sen har jag även pratat med en helt underbar människa som jag inte skulle kunna leva utan. hon gör mig så glad alltid och hon säger jämt rätt saker vid rätt tillfällen. hon har gett mig hjälp på traven ikväll och jag älskar dig. tack annis.

sen har jag en till alldeles underbar vän som jag heller inte skulle klara mig utan, men hans namn förblir osagt :) är glad att jag lärt känna dig, trots att det är över internet men du betyder mycket som fan iallafall. du förstår mig hela tiden och du är alltid genomsnäll.
fattar verkligen inte att du står ut med mig jämt, men tack för det, och tack för att du är en sån underebar människa och tack för att du finns. du betyder! och tack för ikväll, du är en ängel!

när jag ändå håller på att tacka måste jag säga tack till mamma just för att hon är min mamma och är sådär mammig och bra som man ska vara.
och tack till fredrik och erik  för att ni är mina syskon och för att ni står ut med mig och mina utbrott som jag alltid har och för att ni inte hatar mig trots att ni har sett fler mörka sidor av mig än ljusa. och jag är fruktansvärt glad att jag har just er som syskon..

och pappa, vad ska jag säga? du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida!!! Vad ska jag säga?? Du vet ju, som sagt, att du är det bästa jag har...och allt annat jag sagt åt dej ;-) Mammor "vet bäst". You know!!!

2006-01-28 @ 21:49:19

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback