wellwell

Nu är allt tjat om julen äntligen över och jag börjar lessna på allt prat om nyårslöften som ingen ändå kommer hålla. Nyårsafton var lyckat, jag sov på tolvslaget vilket var lite mindre bra. vi hade trevligt iallafall och vi lagade och åt god mat :) Tack!

idag då. somnade väl ca 11.00, vaknade 14.00, trött? aha. jag ska snart till mamma, hon är den enda som förstår mig. jag väntar på att hon ska äta klart, hämta fredrik från träningen och sen komma och ta upp mig. sen ska jag sitta och lyssna på fredriks dumma kommentarer den korta vägen det är från mig till mamma. På nåt sätt tycker jag om att du hatar mig ibland :) har liksom vuxit upp med det. haha.

moa, jag saknar dig. kom hem till norr. du är den bästa människan någonsin.

nu ringer mamma och säger att hon är på ingång. måste springa. Jag älskar dig mamma!

bid, tack för att du är du..


--

haha mycket riktigt, fredrik kunde inte hålla sig ifrån sina sjuka skämt och dumma kommentarer.
Mamma kom och hämtade mig. jag var/är för trött för att lägga märke till att fredrik inte sitter i bilen. blev därför förvånad när hon far ner på stan. jaha, då skulle han hem från jobbet. jag skrev ett sms "ta med en julmust när du kommer" han svarade "jag ska kanske inte hem" nehe, då var det bara och fara och ragga runt stan tills han ringde upp. jag gick in och köpte min underbara julmust själv och tog fredrik med mig. han pratade om diverse saker som jag inte ens tänker nämna och mitt i allt säger han; haha vill ni höra ett skämt jag kom på igår hos jessica? Vad blir en drogmissbrukare som går ut? - Snöhög. haha, rätt kul ändå :)
Sen for fredrik och hyrde film och sen for vi hem. då spelade jag och mamma lite betapet och pratade i vanlig ordning, öppnade min julmust och njöt. när jag låg och hade det som skönast där framför tvn med julmusten ska fredrik tydligen till ishallen. då var det bara att klä på sig och fara. När vi släppte av Fredrik sa mamma "vill nu övningsköra?" aha aha. gasade ut i skogen, vi böt plats och jag körde på som fan :) mamma tackade gud för att hon fick överleva sen. vi släppte tyzon i skogen så han fick springa av sig lite, sen körde vi till stan. eller jag stannade några meter innan stan så mamma kunde ta över :) mamma köpte snus och skjutsade hem mig och här sitter jag. saknar mamma, saknar moa, saknar pappa, saknar sara, saknar pottan.

spelade nyss betapet, jag vann. det är inte roligt nå mer. nu ska jag sitta och vänta tills det börjar nåt bra på tv, sen ska jag gå ut tror jag. sara brukar vilja umgås, jag går nog dit :) sen ska jag ringa alexander hade jag tänkt. var länge sen jag pratade med han också.

http://fegon.blogg.se <-- good shit!




Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback