today is the day

Bara för att jag inte skrattar, betyder det inte att jag inte är glad
och bara för att jag inte gråter, betyder det inte att jag inte är ledsen.

Du måste lära dig att se längre än det yttre. Jag har känslor jag också you know.

Jag vill älska dig men jag kan inte älska mig själv. Du vet ju att jag tycker om dig, så varför ens hålla på sådär? :)

wellwell, här sitter jag med mina tantspolar i håret ihopp om att jag ska få lockigt hår. Har misslyckats 3 gånger av 3 möjliga. Jag har varit med kix idag, och med mamma. Jag har ätit tacos och badat badkar. Jag har skrivit en novell i brist på annat och jag har köpt julmust. Och nu ska jag fara ut, till Linnea kanske. vem vet?!

24 juli 2004 <3
 crw.

--
en dag kommer jag plåga dig så du får känna min smärta. cp!


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback