Något

Jag är less på dig, dig och dig. och lite på dig.
och du är rätt äcklig.

på onsdag är det hockey, som jag längtar alltså :) derby.
Kalix hade match idag, förlorade mot de lag som ligger bland dem sista i serien. imorgon derby. överaklix ligger på en stabil första plats. tror det kan bli lite action i matchen men annars lär den vara rätt kass + att jag måste se åtminstone första perioden själv eftersom att mamma är på hundkurs.

det är skola imorgon, jag lär väl somna när det är dags att vakna så vi får se hur det går. saknar anki såklart :P

betapet har inget funkat på _två_ dagar :O

nu ska jag se en film på 4an, i brist på annat. den verkar skitdålig men jag måste försöka sova.

Jag hatar falska idioter som är självupptagna och egoistiska. syftar inte på någon men det är det värsta jag vet, bortsett från djurplågare, död åt dom :I

Moa och Hanna, jag saknar er. Och linnea, jag älskar dig.
crw is the shit, alex är söt och jag är törstig. hejrå!

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback