haha, igen

Här om dagen låg jag inne på kix rum, i hennes säng, i hennes armar (haha). okej, riktigt så var det inte. vi satt på hennes säng minst 1 meter ifrån varandra och pratade när kix brorsa, kikkido plötsligt kommer in.
Han började gräva runt på bordet som han sökte nåt så jag frågade såklart
- Vad söker du kikki?
- en kam!
(observera att jag hörde kRam)
kix - men den är där ute i lådan, till vänster om spisen.
kikki - det har jag länge anat. (babyröst)
jag - hahahahhahahaha

det roliga var inte att jag hörde fel utan kikkido, att han som 22(?) åring är sådär töntigt rolig. alltså sådär töntig som småbarn i kissochbajs åldern brukar vara som man bara vill spy åt, fast han är det på ett roligt sätt. som jag skrattade alltså.

igår mådde jag dåligt, riktigt dåligt och bestämde mig för att skita i skolan idag men jag ångrade mig. jag vaknade 5 i åtta, jag var där några minuter senare. väl på skolan - LEDIG! gaaaah, jag kokade.
kunde ju inte somna om heller, då hade jag sovit till nu, minst. så jag har städat, pluggat, betapetat och skrivit en text. rätt rolig sådan faktist :)

nyss har jag pratat med henka och han kommer hit snart, mys! :) sen far jag dit, mysigare!

wellwell, nu ska jag duscha och sen ska jag plugga lite till. sedan ska jag lägga mig i sängen och vänta på att henrik ringer igen. mwhoa.

kort hår :(

match på onsdag, har lovat fredrik en hundring om dom vinner. måste nog kolla upp vem dom möter. och han är helt säker på att han kommer göra 4 mål (haha, igen).

hejrå!

Kommentarer
Postat av: magnus

snyggt

2006-01-19 @ 19:27:24

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback